Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSex stáří
Autor
R. Kedar
Stále statné svíce
slábne svit
Sílí smutek - sice
sestoupila (skryta stínem)
souložit
samota sem se svým synem
12 názorů
Komu se ve stáří postaví,
je čiperný a méně churaví.
Já si dám raději do nosu
rum z Jamajky a mléko z kokosu.
Buď rád, že už nežijeme v časech inkvizice. Přišili by ti sukubu a to by bylo zlé.
Za ten humor, se kterým se dnes dá psát o podobných tématech, tip.
Evženie Brambůrková
07. 11. 2021Sex stáří je lepší než v mládí,
kdo se dobře učil, dobře ví,
že pravidelné opakování
se prostě a jednoduše vyplatí.
Ještě nezbytná parafráze, jak míváme s Kočkodanem ve zvyku (každý zvlášť, samozřejmě, s patřičným rozestupem, jak se sluší a patří).
Sex stáří,
si užijí hlavně
sektáři.
Když kráska objeví
nový kult,
zní z kazetelny:
DEUS VULT!!!
Toš... Vo danem tematu nemam zhola tucha bo ja to mam akurát na čurání..
mě samota nevadí, rozdíl je pokud je člověk sžírán samotou, já měl takovejch let depresivní stavy, že nějaká samota mnou těžkou otřese :D:D
Děkuji všem za skvělé rozbory:))
Ono, kromě toho incestu, je to vlastně i znásilnění, neboť syn nechce, ale je samotou nucen.
Jistou paralelu lze najít v dějinách s revolucemi, které své děti zase požírají, takže se zde jedná o kanibalismus.
Ale zpět k našemu synovi, jehož plamen života povážlivě zkomírá. Takové oslabené jedince si vybírá často ona samota a pod záminkou staré známosti se jim vetře do přízně, a ano, někdy jim (zejména sklerotikům, senilním atd.) dokáže namluvit, že je jejich matkou. Poté už bývá pozdě zabránit nejhoršímu!
Autor si tímto rozsáhlým a rafinovaným dílem klade za cíl poutavou formou poukázat na tento negativní jev, upozornit širokou veřejnost na hrozící nebezpečí a tím působit preventivně na široké masy....:))
samota to může dělat s kým chce a pořád to bude ta samota :D
zajímalo by mě koho může mít samota za syna, opuštění? :))
Mě napadají i jiné možnosti, než ta incestní. Zmíněné "soulože" se možná účastnil "majitel stále statné svíce" (korpus delicti číslo 1) a "samota" (korpus delicti číslo 2).
Zmíněný samotin syn se soulože nutně nemusel účastnit, mohl fungovat pouze jako doprovod, hlídat, zda někdo nejde, a poskytovat účastníkům soutěže, pardon, chci říci soulože post-koitální péči nejrůznějšího druhu - hygienickou, zdravotní, terapeutickou, cateringovou, a další.
Vše se mohlo odehrát, jak se říká, ve vší počestnosti.