Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNámluvy
Autor
agáve
7 názorů
haha, ja jsem myslela, ze jsem to ulozila do konceptu :D ale kdyz uz to tu je, tak to tu necham, mne se to cte dobre pac asi profesionalni deformace a jsou to zapisky z online rande, o hledani lasky na nespravnych mistech, cemuz (dle meho) format vtipne sedi. minimalne tim jak forma sabotuje cil ))) dekuji moc za cas a snahu!
Nepochybuju, že to byl záměr, a podle mě dobrý. Výbornej text, černý pozadí se k němu hodí a ta scénářovitost je formou dobře podtržená. Obešlo by se to bez toho, ale je to pěkná kudrlinka. Pro mě nový objev na písmáku. Nice to meet you. Tip a.
a mně se to zrovna líbí, že to nejde číst. Je to hektické jako horečkový sen, úplně mě to vtáhlo do té atmosféry zmatení a doteků...a je sranda to číst i s těmi "br br", dá to příběhu trochu třesavky :) Jinak by mě dost zajímalo, jak něco takového vznikne...
Lady de Winter
20. 11. 2021Jestli je to chyba, škoda. Ale jestli je to schválně, je to GENIÁLNÍ (báseň v html jsem teda ještě neviděla). Bohužel ta forma vůbec nesedí obsahu, ruší ho, tříští ho, téměř to nejde dočíst.