Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmyslnost
Autor
Rhodesie
13 názorů
Vidím velkou písmáckou budoucnost, výběr, výběr výběr.
Já tedy dám, alespoň tip
Ahhh, jsem starý mrzout, uznávám, nemusíme hned válčit, když se ještě ani neznáme. Tato nehodná osoba je posedlá veršováním, a občas se z toho strhne mela. Promiň, že jsem sem vtrhnul tak zhurta, my starci jsme hákliví na své modly z dob dávno minulých. Vítáš mě v míru, budiž tedy mezi námi mír.
Díky Danny, za tip a komentář. Pomalu se od těch holek přesouvám ke vdolkům...
Benetko, díky za tip a koment. Možná bych akorát místo nažloutlých kol dal něžná kolínka...
Šoustám vždycky
na dvě doby,
je to lidský
občas zlobit.
Sousedi nad námi
holdují valčíku,
triangl cinká mi,
když dělaj' rotyku.
Turek A'Rak-khan,
člověk ostrých hran,
Fátimu svalí
(když se nasmáli)
na svůj Ötto-mann.
Jen dole z krčmy U Podebranýho námořníka v přízemí se až do rána ozývá arytmická, kakofonická směs dutých nárazů, předsmrtného chropotu a tlumeného sténání, jak se tam ta chátra morduje pro pár šestáků s hlavou vylitou levnou kořalkou.
(BTW Rhodesie je asi takový Gellner 21. století, jako je Alenakar Mácha třetího tisíciletí).
Kdybych byl z Nasavrk
(nebo jen prostě lhář),
rým by měl komentář –
závěr je masakr. ;-)
Kdybych byl z Nasavrk
(nebo jen prostě lhář),
rým by měl komentář –
závěr je masakr. ;-)