Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNikdykde 64.
Autor
Benetka
Jeho život je hlupačka.
Éééeee téda...
Houpačka.
Nicméně má na paměti krásně hřejivá slova člověka který se asi vymykal hranicím všeho:
ŽIVOT JE JEN NÁHODA
JEDNOU JSI DOLE
JEDNOU NAHOŘE
A tak se tak potácí od ničeho k něčemu a zase zpět a hledá kde vykvet rudý květ a spolu s Petrem Novákem si zpívá: A to je svět...
I střídá si ty své tupé ultradepresivní dny s těmi kdy je schopen alespoň malilinko funkovat...
Kupříkladu včera večer -navzdory tomu že se i tak nakonec zlil jako mužik- funkoval na výbornou! Makal jako barevnej v kuchyni: Myl hromady riadu za ty týdny nečinnosti a pak vařil a pařil a pařil a vařil a pouštěl si alkohol a rock do žil. Po weekendu mu zbyla hromada kysaného Tuřanského zelého. Jo. V sobotu vařil kapustnicu ale co s tim zbytkem že jo? Dyk to má půl kila dohromady! Toš vymyslel že udělá Záhorácký závitek. To má tůze rád! I našel recepis a... Než počal tvořit tak napřed piss_ A jal se potvořit. Plátek vepřového umlácený paličkou na maso úplně do mrtva. Osolený opepřený pokladený plátky pikantní maďarské slaniny - (pro kteroužto neváhel se znovu převléct z pyjama do obleku a jít zakoupit do superhypergiggamárketu CooPJednota Děrévňa Grúšky) - a doprostřed toho zelé a zamotat a zapíchnout párátkem! A když dopíjel šesté pívo tak jej napadlo že Jí po týdnech... Ach ano. Bezmála téměř. Napíše.
Lásko moje žiješ ještě? A na můj jazyk drzý klidně vem si kleště! Co budeš mít zítra na oběd? Odpověď: Mäso brambory a cuketu. Prečo sa pýtaš?
Odpověď Re: A nechtěla bys pro změnu Záhorácký závitek bramborový knedlík omáčku? Zase jsem moc vařil...
Neviem čo je Záhorácký závitek ale dám si rada Slávi si hodný:)
Tak když nevíš tak se nech překvapit! Domluveno! Zítra mám oběd pro Tebe já. Pro tebe já.
Oki nechám ďakujem:) A tak... Ja zjem aj 2 obedy:D
Ja viem ži si žroutík!
A dnes když byla příležitost tak jí to připomněl. Přijď ve dvanáct do kuchyňky a tam u linky dám tím Tvůj díl jo?
Přišla jen s asi patnáctiminutovým spožděním a on jí říká: Už jsem myslel že jsi zapomněla! A její odpověď je prostě jen její:
Na jedlo?! To nezabudnem nik!
A tak jí krájel bramborový knedlíček a poočku sledoval ten její ve tváři ďolíček a přidal závitek_
A je tam slanina!!! Nadšeně kvitovala ona. A kolik chceš omáčky?
Veľa veľa veľa!
(A ty Slávi - koľko chceš lásky??? >Veľa veľa veľa.)
Konečnou tečku za tím vším udělala jejich společná kolegyně. Řekla mu: Zlatohnědá přišla do kanceláře s talířem jídla a zářila jako sluníčko. A vrhla se na ten talíř jako šelma na kořist a přitom se oblizovala až za ušima. A... A taky tiše předla. Jako správná kočka. A já ti za Ni moc děkuji! Rozpaky... Ty snad on ani nezná. Ale tady byl hodně blízko... Inu - to je prostě svět. I řekl kolegyňce:
To víš?!
Bylo to vařeno s LÁSKOU.
7 názorů
No, je to MŇAM... Ještě, že jsem právě po obědě, jinak bych asi snědl s chutí monitor. Tak ho jenom olizuji.
Hezké :)
(to já jsem kolegyňkám do práce přinášel ..všechno možné (např. včetně burčáku :) ), ale kuchařské výtvory jsem si tedy nedovolil :) )
Bene...ty se mi snad snívaš.......ňam...:-)))).........*/************
Voní to až sem ...