Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen dojem
Autor
Lami
Na nočním stolku u postele
leží sbírka milostných básní.
V nich ženy jsou spíš posmutnělé
a muži jenom občas krásní.
Na nočním stolku v almanachu,
než jako Fénix vzlétnou z prachu,
vystaví mužům účty z vin
královny slz a ostružin.
8 názorů
Janina6 - Byl jsem překvapen (příjemně) tou rozsáhlostí.Občas zašátrám a otevřu.Vracím se.Je to milé čtení.Ne tedy úplně vše, většinou je to však hezké čtení.
On už ten název almanachu napovídá, že to asi nebude moc veselé čtení... Ale dá se tam najít několik opravdu talentovaných autorek. (Teď teda nemyslím sebe :-) - ty veršíky, kterými jsem tam přispěla, byly ještě hodně začátečnické.) Je to tak objemný svazek, že se v něm dá listovat hodně dlouho a je to pestré listování.
Královny slz a ostružin...
Ne všechny ženy jsou takové. Některé bývají i tím krkem, který otáčí hlavou rodiny. Tuším G.B.Shaw napsal, že největší předností mnoha mužů je jejich žena. Tip.
Všem velice děkuji.Je to můj, zcela osobní, dojem z přečtení.Bylo by zajímavé porovnat tuto knihu s almanachem mužské milostné poezie, kdyby takový vznikl.Nebo existuje a nevím o něm?
Moc hezké.
Sbírka Královny slz a ostružin,to je sbírka s velkým "S".
Bohužel ji nemám:-(