Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpící černoška
Autor
Kaj
Ráno
v zelené síni
se šedým stropem
nachytám silnici v nedbalkách
Jsem první auto
na miniaturních bikinách
Kochám se jejími křivkami
při oblékání
dalších hadříků
pestrých auty
jak od Klimta
7 názorů
Ale to není názor, jen dojem. Jen má zpráva tobě o tom, jak to čtu já. Nijak zvlášť důležité...
Ostatně ač se mi Klimt velmi líbí, nejsem jeho znalec. A nijak nepopírám tvé právo vidět obraz jakékoli situace po tvém.
Měj se! a.
Milá annnie, Ty jsi tam ale tehdy ono časné ráno u křižovatky u Chotěšic nebyla, ani jeden jsme nebyli s Klimtem a já jsem nebyl s Tebou když se v Tobě pohybovaly kontinenty Klimta a silnice směrem od sebe. Samozřejmě ale respektuji Tvůj názor. Pokud máš chuť a je to možné, napiš, jak se to jeví Tobě.
přeji vše dobré do nového roku
No jo, já vím, jaks to myslel, ale prostě vidím trochu jinak. To ovšem nevadí.
Díky, jsem o.k. a doufám, že ty též. Měj se krásně a.
Milá annnie, díky. Auta jsou ty obdélníčky na šatech Klimtových modelek. Doufám, že už jsi zdravotně v pořádku.
No... auta a Klimt mi moc dohromady moc nejdou... Jinak pro mě pěkné. Tip a.