Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStokrát jsem Tě dnes
Autor
Benetka
Stokrát jsem Tě dnes
Po vLáskách pohladil
A myšLenky hnal běs
Láska se znovu narodil
A řikal jsem Ti tisíc slůvek
Něžných
A rovnal sobě jemně růvek
Na paloucích
Sněžných
A Tvé oči zářily!
Jiskřivé
Jako tělo od víly
Stokrát jsem Tě dnes
7 názorů
vďaka nenaplneným láskam vzniklo veľa skvostných diel...
keby sa láska naplnila, obaja by sa milovali, žili spolu, postupne by riešili prízemnosti ako - kto zaplatí ínkaso, umyje, riad, zavesí bielizeň, vyberie deti zo škôlky, urobí večeru...už by podobné diela nevznikali, sem-tam len strohé oznamy v čiernej kronike...to ale neznamená, že nemáme túžiť po láske, naopak, tá nás drží a poháňa vpred a ešte si naivne myslíme, že vydrží navždy a nám sa nestane, čo tým druhým..nikdy nebudeme na seba zlí, ukričaní, nervózni...nikdy.... heeeh, nekrič na mňa, nevidíš, že práve píšem niečo dôležité?
Ach, ty beznadějný Slávku :) ... Přeju, ať má tvá láska naději. Ale koneckonců - milovat je důležitější, než být milován. Ostatně tebe miluje celej Písmákov.
Text se mi líbí. Jsem dojata. Tip a.
Však jaká země , taký lid:) (- napijme se a bude klid)
(na Moravě se při vínu zpívá,..., v Čechách se při pivu nadává -pokud ne ještě něco horšího :) )
Hezké vyznání.