Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seShnije
Autor
DeOnka
Jít nebo kráčet,
točit se v kole,
smích někdy pláče,
člověk je dole.
Nebe je nahoře,
a horské vrcholky,
skrývají svá hoře,
někdy i pahorky.
Kouřové signály,
cihlových komínů,
valí své příběhy,
tak trochu nad míru.
Životní prostředí,
z ramene galaxie,
jednou si odplivne,
a shnije.
6 názorů
Jsem velmi zvědavá, zda Vás osloví můj nejnovější pokus o volný verš:-)....ačkoliv si nejsem jistá,co přesně to znamená, šla jsem na to čistě intuitivně a budu ráda za Vaši reakci:-).
Ella
Zdravím Radovane,
Přísné kritiky se nebojím vůbec, naopak ji uvítám s radostí:-),nepovažuji se za znalce stylu a nejsem ani natolik znalá věci ,abych o tom mohla do hloubky debatovat. Mám ale srdce básníka a každá kritika mě trochu přibližuje s těmi, kdo jsou uhněteni ze stejné hlíny.
(chci tím říct, že si velmi vážím Vaší zpětné vazby a děkuji za ni:-))
Radovan Jiří Voříšek
10. 02. 2022Míšo,
i když vázaný verš zařadíš do kategorie volný verš, nenastane to, že by tvé rýmy a rytmus nebyly posuzovány. Budou, a pokud to bude mizerné, sklidíš přísnou kritiku.
Volný verš je úplně něco jiného. Není to kostrbaté, málo nebo špatně zrýmované a zrytmizované dílo. Padají v něm všechny vazby a důraz je kladen jen na esteticku a sdělení. Takže se klidně odvaž a svoje verše rozvaž.
Jednou ano...ovšem tyto verše neshnijí, solidní počin. Taková vizuální báseň.