Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo 8 pivech
28. 02. 2000
2
0
1720
Autor
Naja
2x smi ruku vzal
2x ses usmival
2x smi pusu dal
2x sme miloval
Nic tedy nebylo liche.!!???
...a 2x jsi porodila...
10 piv????
Logická matematika do nelogického života...
Ve mě osobně asociace na mě osobně...
Osobně pivo nemám rád, ale někdy musím zkusit psát po působení takového litříku vína...:-)
Hele Najo, bacha na to, Angelika není až tak bezbraná, ikdyž tu není žofré. Budu ji bránit vlastním tělem. Ani tvoje jedovatý zuby neprokousnou moje plátový brnění :-))))))
Najo, ach najo, Tvoje nejlepší věci jsou ty smutné, k zešílení smutné. Holt teprve když jsme drceni, vydáváme ze sebe to nejlepší - a nemusíme být ani olivami či vinnými hrozny. jpr.
Ja myslim, ze psala za strizliva a zamyslela se vlastne nad tim, co se tenkrat stalo. Asi tomu neveri, asi tape, asi hleda odpoved. Bylo to od nej liche a nebo opravdove ??? Asi by rada, kdyby to druhe ... .
Tot muj nazor na tohle tvy dilko Najo. A nezlob se, ze do tebe rejpu i kdyz vim, ze to nemas tolik rada.
Se priste polepsim ve svejch kritikach - vazne. ;-)
Tot muj nazor na tohle tvy dilko Najo. A nezlob se, ze do tebe rejpu i kdyz vim, ze to nemas tolik rada.
Se priste polepsim ve svejch kritikach - vazne. ;-)
Angelika: Hele ty mas zrovna tak co rikat. S to trhla s tim svym Zofre. A vazne bys udelala lip, kdybys do me nerejpala. ty ynteligentni krasavice !!!