Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSonet pro Báru
28. 02. 2000
3
0
3018
Autor
Merle
Utíkej Báro utíkej,
utíkej dokud jen zvládneš,
a až tě chytím tak nevzlikej,
až do mé náruče padneš.
Až padneš, tak už tě nepustím,
dokud ty nedáš mi záruku.
Všechno ti navždycky odpustím,
když budeš viset mi na krku!
Možná to nebyl až tak dobrej nápad,
Divokou Báru se pokoušet lapat,
v tanci s její naušnicí.
Věšet ji na krk, mámit z ní sliby...
Naštěstí nebudou už další chyby,
s rozmačkanou průdušnicí.
až tě chytím, nevzlikej mi zní líp. Brutální lyrika (viz Tynic), to je vážně originální a působivé. Ty ty ženský nějak hýčkáš. Bára se má.
*Sonet pro Báru: sice nejsme adresát, ale (pro příští sonety NAA, ju?) - průdušnice->příušnice.... hele, sice se k Tobě asi přiměřeně nepřitulím...ale přůdušnci rozdrtím zdarma...8c)
m.
Jsem z Tebe vedle jak ta jedle ! To je přímo "brutální lyrika" (neplést s Nikitou :o)
Já vždycky věděla, že seš v hloubi duše (nek)romantik. Kapku praštěnej, ale co, první romantici opěvovali starý zříceniny a rozpadlý hrobky.
Každej jsme nějakej
Každej jsme nějakej
no jen se tu vespolek neumackejte a neuduste.
Merle pekny napad, jen z pozice starsi damy radim:
Radeji NEREALIZOVAT!
Merle pekny napad, jen z pozice starsi damy radim:
Radeji NEREALIZOVAT!
já už nic psát nemůžu, mnoho bylo napsáno, ale něco si neodpustím, ty jsi asi nechytal vítr? že ne.
Ech, aby to někdo blbě nepochopil, tak ta rozmačkaná průdušnice má být moje...
Bára Braun
28. 02. 2000
Merlíku kdybychom nebyli sourozenci asi bych skoro i žárlila:o))) takhle jen pozor bráško Bára je dost velký sousto:o))))
Bára Braun
28. 02. 2000Merlíčku.....to jsem pochopila ...ke me jsi surový nikdy nebyl, ale ja bych nikdy nedopustila abyses o me rozmackal...kdyz tak oba a zemreli bychom rozmackani laskou...no nebylo by to krasne??? TIP
To mě nenapadlo rovnou na ni vyběhnout :-))), ale asi mám teď méně problémů na krku než ty milý M:-)))
Bára Braun
28. 02. 2000
Laďo: tak jo, ale jen aby jsi nemusela závidět...
Šílo: velký sousto to je, proto jsem to napsal tak jak to dopadlo...
Bára: ehm no, mám raději normální život, než romantickou smrt (kromě toho už bych ti nikdy nic nenapsal) ;-))
Šílo: velký sousto to je, proto jsem to napsal tak jak to dopadlo...
Bára: ehm no, mám raději normální život, než romantickou smrt (kromě toho už bych ti nikdy nic nenapsal) ;-))
Bára Braun
28. 02. 2000bebitka blond
28. 02. 2000
Ty opravdu vzlykáš tak měkce nebo je to jako s tou pastířkou? :-))))) Merli, podařené! Usměvavé a rozverné! Šikulka. Báro, bacha na něj, básnit to on opravdu UMÍ! :-)))