Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSilikonové údolí bez génia
Autor
František FF Brukner
jsi jako tvoje prsa
falešná
9 názorů
Alenakar - hezký citát, opravdu. Co autenticita a skromnost, o nich se Anton Pavlovič nezmiňuje? Nebo prostě tyto dámy nepatří do příbuzenstva? A pokud necháme mrtvé tentokrát odpočívat, nemáš nějaký vlastní citát? Přecejenom je bezpečnější, snažší, a jistější citovat sebe sama, než dávno mrtvé autory úplně jiné národnosti - kdo ví, co se mohlo ztratit v překladu, a třeba to myslel úplně jinak! A co je nejhorší... mám silné podezření, že ten Čechov byl Rus!!!
František FF Brukner
20. 02. 2022Alenakr: Tak to jsem coby grafoman poněkud v antitalentové...
Hezké, stručné a úderné. "Stručnost je sestra talentu" říkával Anton Pavlovič Čechov. Tip.
František FF Brukner
16. 02. 2022Kamamura: Jistěže, toho času beru denně masáže, ledové sprchy a třu se froté ručníkem, abych nic nepodcenil a mohl plodně přispět do Obrany lidu.
Jasně, je potřeba nejdřív rozehřát svaly, aby si pak člověk při sportovním výkonu něco nenatrhl.
František FF Brukner
16. 02. 2022Norsko 1: Díky, tohle je jen miniaturní minimalistika. Jiné mám obsáhlejší.