Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDeus Vult!
Autor
Kamamura
Láskou zmučení andělé
dobře vědí, že je neděle.
V neděli má být pracovní klid,
aby se lid měl kdy pomodlit!
11 názorů
No jo, když někdo, jako já, dělá skoro celý život na směny nepřetržitě, žije pouze od volna k volnu a je jedno jestli mu vychází na neděli nebo až na středu
Taky tvořím často v noci, kdy bych měl, ale nemůžu spát
...ani otrok či dobytek nemá pracovat?
Hmmm...myslím, že půjdu s praporem našeho odboj...odborového hnutí za naším panem ředitelem. Budu naňho apelovat jako na poctivého věřícího ateistu! Pane, šetřete nás pro dny budoucí, neb v tento čas robotovati nemáme!
...se modlim furt - neděle neneděle a? Yemi to prd platný. (Zdrawim babičku v Blatný)
Bačkovský. Exodus/2. Mojžíšova mluví o sobotě, jsi den pozadu ;)
:D
to neplatí, to se do nebe dostane tvůj modlitební robot, ne ty :D:D
myslím, že se církev fatálně spletla v tom, že do nebe (nemyslím fatalistický dulání systém, ale prostě život mimo fyzické formy) se dostanou pouze lidé, ale že tam půjde vše co disponuje vědomím - od nejjednodušsího, až po nejsložitější formy existence o kterých nemáme ani tucha, že existují.
domnívám se, že postavit systém na dogmatech byla chyba, která zapřičínila, že lidé si v takovém systém nemohou kapacity vlastního vědomí nekonečně navyšovat a jsou nuceni zůstávat na nižších úrovních vědomí, zavřeni ve svých tělech, věříc v dogmatické nesmysly víry ;)
Nebudeš dělat žádnou práci ani ty ani tvůj syn a tvá dcera ani tvůj otrok a tvá otrokyně ani tvé dobytče ani tvůj host, který žije ve tvých branách.
2. Mojžíšova, Ekumenický překlad 1985. To jen teorie k doplnění.
Na Písmáku být můžeš (pravil mocná zdejší celebrita Bačkovsky)
Aru - právě se ukládám do pelíšku, v noci mnou cloumal tvůrčí třas, a nemohl jsem spát. Pomodlí se za mě modlitební robot, cykly jsou pro to v programovacích jazycích jako stvořené!
Pod nami uz tretí raz prerábajú byt, rachot aj keď je nedeľa , aspon vtedy by mal byť pokoj. .nie je...som zničený anjel