Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNikdykde 67.
Autor
Benetka
Původně povodně nebyly ani povodně to se jen prostě řeka rozlila do široka do daleka do hluboka. A teprve až organismus který sám sebe nazval Homo sapiens sapiens Sic! počal. Stavět své příbytky a chovat dobytky na bezbřehých? březích? (To jako že né těhotných!) řek toků_ (No ty bejku! Asi potřebuju lingvistického - POZOR! - neplést s nacistického! poradce!!!) A pak se kurwa všichni diví že jim to H2O spláchne. Zrovna tak jako lejno do hajzlu.
Kurwa.
To už zase swinsky odbočil...
A tak už snad potisící: Znova!
Původně dnes ani nechtěl psát. Jenže co jinýho dělat že?!
Jedna moc milá dušička mu neuneuneustále radí: Hlavně nechlastej! No a... Právě to! Tak! Rád? Dělá... Jo no... Rád by to i taky "dělal" leč holt nejni s kým no...
Sakra!
To nemáš jinýho koně?!
Nebo... Alespoň úplně malilinkatého koníčka?
Hmmm...
Rád fotil. Koupil si někdy v roce... 2006? Digitální zrcadlovku zn. OLYMPUS bratru za 25 litrů eh! A pak jednou zcela mimořádně v Jabkách napad sníh a tak Slávek řiká: Adámku - vemem sáňky a půjdem se za domeček klouzat co? Jasně že jo! A posléze hodil Slávek sněhovou kouličku do okýnka kuchyně kde právě vařila obýdek AnděLenka aby ho otevřela a řiká: Leni hoď mi prosím tě foťák - vyfotím Adámka na sáňkách. Jo. A pak pro změnu ona zavolala z okýnka. Kluci! Obýdek je na stole! Pojďte domů. Hmmm... Před dveřmi bytu vzal smetáček a ometal sníh z obou botek. Foťák pověsil na zábradlí přímo naproti dveřím. Po cca. max. 15 minutách povídá: Jé! Já nechal foťák na chodbě. Otevřel dveře a... Foťák nikde. Hmmm... Vchodové dveře zavřené. Šest dalších bytů krom toho jeho. Zvonil na všechny. Neviděli jste/nenašli jste? >NE.< No... Nikdo cizí to UKRÁST nemohl. Musel to být někdo ze "sousedů". A proto nyní bere za svou hezkou moravskou hlášku: Lidi sú kurvy. Drbú a kradú. Každopádně... Moc jej mrzí že žije v jednom domě s takovýma kurvama. Tečka. No... Spolu s bateriemi a paměťovými kartami a brašnou rázem přišel o třicet litrů. A AnděLenka mu řiká: Slávi - nebuď smutný. Budeš mít padesát a dostaneš novou kameru... No... Nedostal. Jejich cesty se rozešly a... A on už prostě nefotí. Nebo... Jen trošičku na debil. Počítá se to? Eh.
A tak chlastá.
A píše schvostné sexcelentní sračky.
5 názorů
Jo, bohužel toto znám také -a navíc, dá se říci, i v podobě ještě o stupeň snad horší (a sice, v rámci svého bydliště (i když to nebyl přímo můj byt ) )
((Á propos - nepleteš si Jabka s Hruškama, krajane? :) ))
Jestli máš dobrej foťákomobil, foť na něj. Nebo si kup novej, nemusí bejt za třicet. Až budeš mít 40 fotek, který budeš považovat za dobrý, ráda jich s tebou 20 vyberu a udělám ti výstavu. Výzva. Bereš?
nielen preto, že Annne a Hanka majú k sebe blízko menami, ale aj niektorými názormi, pridávam sa - nechľastaj...škoda Ťa na chľast...malilinkatý koníček sa mi páči, i ja ho mám, už sa mi nechce nosiť von foťák, tak fotím mobilom a celkom fajn to vyzerá...a počíta sa to...a páčia sa mi aj zdrobnelinky, je to ako v rozprávkach od Aru...domeček, koulička, okýnko, obýdek, Adámek, smetáček, Slávek, máš na viac ako len na chľast...prestaň si už olizovať rany a otvor oči, nie je len AnděLenka a Zlatohnědá, jar sa blíži:)
Vskutku k blití, zlé, brr!
když je svině neighbour... :-(