Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEvropo !
Autor
Norsko 1
Evropo !
Zelenskij poklekl
a v dunění granátů
požádal dámu
z unie
nebojácně o ruku
13 názorů
Politice nerozumím
na život již jen čumím,
co by jsi chtěl, arci
po vypatlaném starci.
Jaké taje,
jistota je
nasnadě
v Tvém případě: nutit něco, co v hlavě není
k zamyšlení .....
---------------------------------------------------------------------------
Návrh, zanechme urážek a věnujme se každý tomu svému, chceš-li mít poslední slovo, klidně si posluž já to rozchodím, stejně je to zoufalé se hašteřit na počátku možného zániku tohoto Světa. Z věcí dobrých i špatných by si každý měl vzít poučení. Dobré nebo špatné, to záleží na každém z nás.
Co ty tady brousíš ? Trousíš exkrementy a na blbým místě. Sláva Ukrajině
No a je to tady.....
Není dobré
když si o Tvou řit
brousí někdo
svého pera břit.
sMěj se.
Bože, Bože, Ty jsi břídil
a já se tím málem řídil.
No, Jape, tralaláček dolů.Takovou slátaninu nezplodím ani s pořádnou kocovinou. Ale o co jde.Nejsem spokojen s kritikou, kterou na mně Ty a spolek rádoby kritiků okolo Tebe, patláš /ne po stránce kritičnosti, ale po stránce slušné výchovy a tedy i mluvy/ na moji tvorbu. Jsem sice pouze nevzdělaný zedník, ale mám plné právo na trochu slušnosti, což je prvořadá známka vzdělanosti a inteligence.Mohu poslat člověka kam patří, aniž bych použil vulgarit rčením, že je neumětel, co jí jetel a jistě ho i pobavím.
Neslzím tu na kolenou uraženou ješitností, pouze oznamuji, že se budu bránit- korektně a slušně, přesto, že mám blok na odpovědi autorům/...?/, si najdu nějaký prostor k odvetě.
Nechej se překvapit, hrdino. Hezký den. Wojta
Kamamuro, tvoje četba ruského tisku mě zajímá. Co je, podle tebe, pravdy na tom, že Ukrajina odmítá rozumnou autonomii pro Rusy? Jakou autonomii vůbec mají na Ukrajině národnostní menšiny?
Já tě snad zákažu. Jsi ignorant. Co furt votravuje. Co kdybys šel smrdět jinam, když ti nevoním
Dagmaram - Dáma Evropa se začíná probouzet, poslední události jsou studená sprcha pro všechny, stačí se rozhlédnout i tady po Písmáku. Doufejme, že tento wake-up call vydrží, že Evropa poslechne Macrona, vybudu je urychleně bojeschopnou armádu, a začne sledovat vlastní globálně politické cíle (které zřejmě musí napřed definovat).
Žijeme bohužel v zajímavé době.
No, jen aby se ještě z pokleku zvedl. Ráno jsem četl v českém tisku, že vyhrává.
BTW tahle válka mě aspoň donutila číst ruský tisk, dřív jsem to nedělal proto, že jsem se bál, že mě budou obviňovat z rusofilství, ale je dobré znát všechny verze narativu.