Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSprávy z koberca
Autor
Abakus
Správy z koberca
Zobudila som sa na to, že niečo okolo mňa sa naháňalo po izbe. Jeanny a jej nadšenie v mačacích zelených svietiacich očiach. Zažala som svetlo a medzitým ešte dva krát preletela okolo mňa a sadla si ku skrini. V rohu bola zalezená malá sýkorka. Na koberci ostali po boji žlté a modré pierka.
Vtáčika som opatrne vzala do utierky a zaniesla ho na balkón do kvetináča. Dýchal a chvel sa a tak som dúfala, že až sa spamätá, odletí.
Neodletel a na koberci ostali po boji žlté a modré pierka.
17 názorů
Zeanddrich E.
17. 03. 2022Sýkorky koňadry mám spojené s obrazy zimy za mého dětství - měli jsme totiž krmítko naproti okna kuchyně, ve dvoře..
Ahoj Alenakar, a to som si naivne myslela, že na rozdiel od iných, ja na tému vojny nenapíšem nič.
Otevřená klec -
Žlutá a modrá pírka
a spáč kocourek Tip za miniaturku i za soucit.
Ahoj Ysslandia, na kraľovanie sú iní.
Mne sa iba páčilo to tvoje Y. A mám rada kritiku - je to znamenie, že to niekto čítal a že mu to stálo za to, niečo k tomu napísať.
Ysslandia - páči sa mi tvoj Y na začiatku.
Ráno som to napísala a vysala pierka. A poslušne hlásim opravím, čo sa dá.
môjho slovenčinu? Kde si tam videl/a kritiku?
bagatelizované sprostredkovanie od čitateľa
Ysslandia - s takýmto nickom kritizovať môjho slovenčinu?
Ale nie, máš pravdu, ale bolo to tentoraz horúcou ihlou po prebdetej noci písané.
V rohu bola zalezená mala sýkorka. Na koberci ostali po boji žlté a modré pierka sýkorky.
....Neodletel a na koberci ostali ostali po boji žlté a modré pierka.
Z môjho pohľadu stačilo úplne tie pierka /symbolika ok / dať až v závere,prišlo mi to už príliš duplicitné a opakujúce na takomto malom priestore../ možno by si sa vyhla aj následne opak.sykorka, sýkorky.../
Ale vôbec nie, ale svojho času mojej rodine zachránili takto život a tak to trochu posielam v rámci dejín ďalej.
Nie som žiaden hrdina aj na sýkorky a andulky som si doteraz volala vždy nejakú pomoc. Ale o štvrtej nad ránom je na to človek sám.
Ahoj všetkým, sýkorka nebola dôvod k tomu, že som sa prihlásila ako dobrovoľník na hranicu na niekoľko dní. Tu v Bratislave som hľadala možnosť pomoci a to som sa nedopátrala.
Ahoj Norsko 1.To bola dnešná noc. Neveštím ani z lógru a a už vôbec nie z koberca.