Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZima
Autor
Eilu
Chci mít svůj klid
jak křeslo houpací
když den se vytrácí
večer čaj s medem míchá
Zaťukám
do vzpomínek na pár chvil
kterými život obdařil
o kterých zvěsti slýchám
ve větvích
ve starých jabloních
když se k oknu nakloní...
12 názorů
Jé to krásná zimně- podvečerní nálada ! První dvě sloky mi stačí na tip. :0)
Když se chceš někam přesunout, zkritizuj mou Terezu. Už nemám budoucnost, takže je mi jedno, že si zatancuješ na mém hrobě.
Alen-neverim ti ani prd.Jasnê,skončíš ako Alenka,začneš ako Musaši. Kolotoč...okrem toho tvoje lipnutie na tipoch mi príde neskutočne trápne a slizske....vždy som si myslela,že človek píše pre radosť...v tomto smere si výnimka, bohužiaľ
Já jsem si dřív kupovala porcelán protože byl krásný. Skutečná krása by měla být naprosto neosobní, chladná a nezúčastněná. Píše o tom Charles Baudelaire ve svém sonetu Krása, který je připojen k mému sonetu "Tereze".
Je ale faktem, že dnešní čtenář už je noprosto jiný, než byli čtenáři v devatenáctém století. Skutečně chtějí číst něco "originálního", osobní intimní zpovědi. Já nikdy nic takového psát nebudu a to je ten hlavní důvod, proč tady na Písmáku jako autorka pomalu končím.
Dík všem za kritiku, až bude čas, přečtu něco z vašich děl, naučím se na Písmáku víc komunikovat
Ale-Kúpiš každý porcelán len z dôvodu že je porcelán??? Aj porcelán musí mať šmrnc...ale tvoj vkus mám tak akurát asi v prievane / autorke sa ospr.za "spamovanie'
Je to taková biedermeierová miniaturka. Má - li to ovšem být vázaný verš, chtělo by to na něm ještě zapracovat. Každá básnička nemusí mít "drajf", jak píše yss. Naopak, některá básnička může být křehká jako rokokový porcelán. Možná tíhneš k něčemu takovému...
ešte stále mám v hlave tvoje pozoruji predavačky... toto mi prišlo dosť "všetečné" na báze obrazov, taká až priveľká istota,..je to celkom príjemný text, ale chýba mi k tomu väčší drajf,- ak sa neurazíš