Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAť shoří
Autor
Lenochod
Kamarádi kolem vatry
ruce plné buřtů měli,
pivo chladné z potoka, jen
na Moranu zapomněli...
"Čím tu slavnost zahájíme?
Oheň už nám čile hoří!"
"Do lesa se vypravíme
dřív, než hranice se zboří,
každý šišku najdeme si
velkou jako naše viny
a až v popel promění se,
zmizí také naše splíny."
Jednou za rok odpusťme si,
spalme, co už rok nás tíží,
potom spolu zlehka oheň
přeskočíme bez potíží.
12 názorů
Radovan Jiří Voříšek
13. 06. 2022ok
Radovane moc děkuji za tip i za radu, hned bych to opravila, jak navrhuješ, jenže my jsme Moranu nezapomněli tam. My jsme na ni zapomeli úplně, nikdo nic takového nepřinesl, a tak jsme neměli "na čarodky" co upálit. A proto si každý našel svou šišku a dal do ní to, co ho tíží a mělo by to už konečně shořet. Třeba i své vlastní hříchy a špatné vlastnosti.
Radovan Jiří Voříšek
13. 06. 2022Nóóó, to je rytmus jako bič! Trocheje perfektní, počty slabik, básník - matematik valí oči!
PS jeden jediný verš není úplně dokonalý - na Moranu zapoměli (ale není to vůbec poznat) ... kdybys však napsala - Moranu tam zapoměli - bylo by to dokonalé totálně.
Lami, děkuji za radu a za tip k ZEMI. Trošku jsem to tedy upravila, aby bylo lépe vidět, že počet seděl i před tím. Asi to tak budu psát vždycky ( u ZEMĚ jsem to tak udělala kvůli sobě...) ;0)
z potoka chlazené pivo
na Moranu zapomněli
S.F. dobře radí.Slůvko - jen - je zbytečné, slabika navíc a v předchozím řádku naopak jedna chybí.Možná přijdete na ještě lepší variantu než já.Hodně štěstí.
Evženie Brambůrková
10. 05. 2022To by bylo móóc pěkné.
Savage Flame
09. 05. 2022Čtvrtý řádek, to "jen" mi tam nějak nejde do rytmu. Jinak fajn maličkost. ;) Díky. ;) S.F.
Odpoutaný Prométheus
04. 05. 2022Lenochod byl dneska líný
zkontrolovat slovo spl ý ny,
ještě navíc zapom n ěl,
že přečíst si to ještě měl...