Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevrátit se
Autor
Biskup z Bath a Wells
veleryba cedí vodu
a ty krev
jako by ses chystal zalít nezmary
sám sebou
jako by ses chtěl
rozdat po rybičkách
urovnat chapadla
žahavcům co se propadli do vraku
zahrát si mariáš s chobotnicí
a psát karty jejím inkoustem
vyvolat němá jména
utopeným tlampačem
vrátit se
před čas
17 názorů
ano, vždycky je to dobrý, když je kam......
Biskup z Bath a Wells
19. 05. 2022dík-y-y :)
Biskup z Bath a Wells
19. 05. 2022tak mě se zdálo o kokosce, ale to bylo pravda včera :-)
Biskup z Bath a Wells
19. 05. 2022heh :)
Lady de Winter
19. 05. 2022To mi připomíná Pratchetta, kde se v kratičké scéně v jedné jeho knížce objeví geniální nápad na průlomovou matematickou teorii v hlavičce mouchy bzučící po knihovně. Nebo tak nějak. :)
Odpoutaný Prométheus
19. 05. 2022LdW - existenci kolektivního nevědomí mohu z jistotou potvrdit - zrovna dnes v noci se zdál dvěma zcela jiným osobám, než jsme mi dva, velmi živý sen obsahující sdělení, které zůstane nám oběma na věky utajeno!
Lady de Winter
19. 05. 2022Kdysi se mi zdál velmi intezivní živý sen, který jako by z oka vypadl téhle básni. Nebo ta báseň jako z oka vypadla jemu. Beru to jako důkaz existence kolektivního nevědomí a dávám tip jako další lesklý střípek do synchronicitní mozaiky. :)
Biskup z Bath a Wells
19. 05. 2022heh :)
:-)
Biskup z Bath a Wells
19. 05. 2022takových tu moc nebude :)
No, rozhodně to tak bylo míněno. Ale pravou poctou by to bylo od někoho chytřejšího, než jsem já :)
Biskup z Bath a Wells
19. 05. 2022teda.. to beru skoro jako poctu ;-)