Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtěl bych to srdce zastavit
Autor
Induan
Chtěl bych to srdce zastavit
Zabít tu bolest duše
Do sáčku z plastiku zatavit
Říkám věcně a suše...
Chtěl bych to srdce vytrhnout
Vzít ho a hodit psovi
Do temnoty svůj svět uvrhnout
A začít nějaký nový...
11 názorů
Tak to jako obvykle nedopadlo, ale nevadí - neztracím naději a našel jsem si docela brzy jinou přítelkyni, tak snad to tentokrát vyjde :-)
Máš pravdu. Taky už mám tu zkušenost. Tentokrát budu obzvláště opatrný, abych neublížil...
Máš pravdu. Taky už mám tu zkušenost. Tentokrát budu obzvláště opatrný, abych neublížil...
Velmi bolavá a tím i léčivá báseň. Nevím, jak ostatním básníkům, mě je tento stav důvěrně známý... Krásně jsi to vyjádřil :0) Nová láska určitě pomůže, ale nespoléhej na ni se svou léčbou, jinak ji můžeš zahnat. Smířit se musíš sám, to za tebe nikdo neudělá. Kousek po kousku a pak už to zase půjde všechno líp (věz, že vím, o čem mluvím...)
Děkuju vám, kolegové za přečtení, kritiky i tipy, báseň vznikla ve chvílích úzkosti, kdy mám pocit, jako by mi srdce v hrudi něco opravdu svíralo, budím se s křikem z nočních můr a mám opravdu chuť umřít, abych před tou bolestí a depresemi unikl. To bývalo dřív, ale teď je tam alespoň malý pozitivní posun! Nejen, že bych chtěl začít nový život - ideálně bez té bolesti, ale já ho nakonec opravdu začínám i s ní! Ano - stalo se, čemu jsem už moc nevěřil a mám novou přítelkyni, která mi stojí za to, abych ty bolesti zvládl dál překonávat a ten nový život začít. Bude to ještě hodně těžké, překážek na cestě ke společnému životu je zatím spousta, ale oba jsme opatrně optimističtí a doufáme, že nám to spolu vyjde. Tak nám držte pěsti prosím a já slibuju, že se z té temnoty budu snažit vypsat natolik, aby už nademnou neměla tu moc a neničila nám život.
to netuším, jelikož neznám pozadí, ale pouze doměnky, smyšlenky a bláboly ;)
Aru - a kdyby náhodou nebyla, postaráš se o to, viď, Aru. ;-)
velmi pekne sťažovanie sa, taká stažnosť, frflanie ale pekné lebo je uprimné, ciže pravdivé, popis stavu taký ake je, podľa mna o toto v poézii ide ... veľmi pekne, presvedčivo sa vedel sťažovat aj Ivan Krasko ... Hej, topole, tie topole vysoké! – zrovna jako čiesi bôle – https://www.visegradliterature.net/works/sk/Krasko%2C_Ivan_-1876/Topole