Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRada (Třeba to někomu pomůže i jako varování)
Autor
Jamardi
Nefouká-li u vás vítr stále líně,
toužíte se zbavit manželky či tchyně,
pilně posilujte, zlepšete kondici,
uchopte slunečník, použijte špici.
16 názorů
blacksabbath
14. 08. 2022hurá....já nemám slunečník:-)))))
Vede řeči smuteční,
vždyť má v břiše slunečník.
Hlavně ženy s čtyřmi křížky
nebývají přitom smíšky.
Evženie Brambůrková
13. 08. 2022Na ten film si pamatuji.
Evženie, pamatuji si na jednu detektivku, kterou jsem viděla jako malá. Chlap plánoval a uskutečnil vraždu hned po svatbě. Měl v domě plynové topení. Nějakou úpravou udělal, že ten plyn šel rovnou do místnosti. Ženu v té místnosti zamknul a nějak též udělal, že nešlo otevřít okno. Předtím, když ji domem provázel se chlubil, že to má dobře zabezpečené proti zlodějům. Ona byla nadšená, jak je chytrý. A hned, jak ji zamknul, jí šel kopat hrob naproti okna, kde byla zamknutá. Ona na něho mávala a volala o pomoc a on na ni taky mával a kopal jámu. Na to nezapomenu.
Díky :)
Evženie Brambůrková
13. 08. 2022To se doma na zahradě stát nemůže, ale jsou i jiné možnosti :-)))
Norsko, záleží jak blbá nebo líná je policie nebo lékaři. Nebo taky někdo pro to může mít perfektní podmínky a nejde to dokázat.