Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFilosofický vlastňák
Autor
supizmus
Narodil jsem se jako Michal
Pak jsem dostal přezdívku Supo - tím dnem přestal existovat Michal
Jenomže Supo se nikdy nenarodil - takže taky neexistuje
Tudíž vlastně neexistuju - tedy to, že čtete moje slova je pouze optický klam
10 názorů
Evženie Brambůrková
25. 08. 2022Nemusíme být se svým jménem spokojeni, ale to se nechá opravit a pak ho hrdě používat.
Tak tady tip dát nemůžu .. :).
Myslím, že neměli bychom se vzdávat žádného jména, které jsme kdy kde dostali -s každým jménem se totiž tam nahoře počítá - no pracovat s každým co nejrozumněji.. .
Každé naše jméno nese v sobě popis (část popisu :) ) celého našeho života,..., o každém našem jméně se rozhodlo ještě dříve, než přišli jsme sem dolů (a jen málokdy o něm rozhodli (třeba) rodiče :); -někde dávají se stejná jména v dlouhé řadě generací -takže rozhodnuto o něm bylo již předem :),..., někde je jméno dítěte posláno do sna, do mysli nastávající mámy apod. :), ...., v některé rodině o jméně rozhoduje jeho patron, jehož svátek se v den příchodu dítěte zrovna nachází v kalendáři :),..., atd., apod.) :)
Ne nadarmo říkává se ,,nomen omen"; lidé, kteří dovedou číst osudy lidí kolem sebe v jejich jménech, rázem vidí za oponu, v určitém smyslu slova.. :)
(( ...)).
Jména ,,Michal" si važ,..., jméno ,,Michal" Ti dává do života značné možnosti, ....,; jméno ,,Michal" je nadprůměrně dobré.. :) .
Vím docela určitě, Bruno/supo/Michale, že existuješ:-)... i tak tip.
Na mě si s nějakým klamem nepřijdeš, vždyť já jsem ještě žádné tvoje dílko neviděl. ;-)
Chceš říct, že ani to, co zatím nikdo nepojmenoval, vlastně neexistuje? :-)
Michal neexistuje virtuálně, Supo nemá občanku...tak posílám prostřednictví Supa tip Michalovi...:o)
Jen optický klam
na stránce teď mám.
Osobně se neznáme,
ale klam mě neklame.