Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIII. kolo celoroční soutěže v poezii - rok 2022
Autor
Báseň_roku
Milí Písmáci - v návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji
III. kolo celoročního klání v poezii v roce 2022.
Soutěž je nejprve anonymní. Autoři mohou poslat
jednu dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na
libovolný námět -/prosím vkládat tvorbu přímo do těla emailu! a ne kurzívou/ na adresu:
irena.mondekova@email.cz, a to
od 7.9. až do 20.9.2022 - uzávěrka emailů ve 20,00 hodin.
Díla následně zveřejním na Písmáku. Hlasování proběhne do konce září.
Bude se hlasovat způsobem, který se osvědčil lépe než klasické tipování -
možností připsání hlasů přímo na hlasovací arch a sice formou:
HLAS.
Na tipy nebude v součtu Hlasů brán zřetel.
Není povoleno dát hlas vlastní básni! Počet udělovaných Hlasů bude upřesněn až
dle počtu básní při hlasování.
Komentování je samozřejmě vítáno, i podrobnější rozbory básní.
Začátkem října 2022 vyhlásím pořadí čtenářsky úspěšných básní za
III. čtvrtletí. Nicky tvůrců již připojím k názvům děl soutěžících.
Ve třetím kole věnoval sponzor případným výherkyním elektronické poukazy na knihy v hodnotě 2.000, 1.000, - a 500,-Kč, za což mu děkuji. Pokud bude výhercem muž, získá rovněž poukaz v hodnotě 500,-Kč.
Těším se na vaše příspěvky, Gora.
4 názory
Irenko, já přece nezávidím ani úspěchy básníkům! Já píšu pro zábavu, chci druhé pobavit, potěšit či povzbudit. A je mi jasné, že můj styl psaní je pro některé trochu staromódní a archaický. Veršuji tak trochu jako textař a volný verš nepoužívám. Občas spíchnu i minipovídku na pp, drabble nebo padesátku. Ovšem prozaik ze mne asi nebude kvůli tomu dilematu volby a potřebnému času na psaní...
Když se to aspoň někomu líbí, je to větší odměna než všechny pocty a ceny, se ktetými pragmaticky ani nepočítám...;-)
Sponzor podporuje básnířky - ví, že obtížněji nacházejí čas k tvorbě pro všechny pracovní a rodinné aktivity... dík, Delfíne, za pochopení.
Děkuji za avízo! Čekám, kdy se někdo ozve, že sponzor zjevně diskriminuje muže! ;-)
Vzhledem ke zkušenostem nepočítám, že by se ta diskriminace dotkla právě mne, ostatně já to beru jen jako zábavu a pokud by z toho něco káplo navíc, nebyl bych neskromný a bral to jalo příspěvek třeba na pohádku pro vnučku...Závidět ženám, to by mne fakt nenapadlo...:-)