Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTAK TO JE TEN OTLAČEK NA KOBERCI KDYBYSTE CHTĚLI VĚDĚT
Autor
Benetka
Na koberci v pokoji kousíček od moMentálního umístění jeho PíSí je vidět otlaček o velikosti cca 4x8 cm. Jeho původ je v noze na Adámkově patrové postýlce. Na patře spinkal a dole si hrál. A ten tlak té konstrukce způsobil tady tu "značku".
Adámek se bál bouřky. Asi jako každé dítě? Jako on sám?
Vždycky řikal:
Bude pušet? Bude bouška?!
A v noci jej bouřka probudila a on se díval směrem k naší manželské postelli s nevyřčenou otázkou v očích. A AnděLenka spala jako... Zabitá? S tou nehlo niccc... Slávek nespavec... No - co si budem? A tak vždy na Něj jen kývnul JAKO ŽE JO POJĎ SI LEHNOUT MEZI NÁS! A On celý natěšený sešplhal po žebříčku a cpal se mu pod peřinu. To malinké droboučké tělíčko. S vděčnou září v očkách.
TAK TO JE TEN OTLAČEK NA KOBERCI KDYBYSTE CHTĚLI VĚDĚT.
7 názorů
S vděčnou září v očkách....Bene......to je krásný otlaček!!!!!!
Moc hezké
Krásné.
Nejen na lidech zanechají některé věci trvalé stopy...