Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStanice Vltavská
Autor
MilanH
Přistoupila
ve stanici Vltavská
s plátěnou taškou
na níž se skvěl
nápis "Čtení je
moje terapie"
29 názorů
Já bych potřebovala nějakou s nápisem: "Psaní je moje terapie
"
Mi to nedá. Byla před pěti lety v NY. Dcera nás tam vzala, aby nám ukázala rodinu, u které bydlela, svoji školu a kus svého života. Byl poslední den. Pršelo. Pršelo tak, že i v metru. Fotila si tam ten déšť, pokud možno i se zvukem a najednou si všimla kluka. Nakukoval zpoza sloupu. A pak za mnou přišel. Řekl mi, že si fotím nejstarší a nejhezčí část metra. Usmíval se na mne a já se ztratila, v překladu... :) Byl to černoch a na ten okamžik nikdy nezapomenu.
Rem, nebylo to "ani později, ani jindy" od delphine vigan?
tam to minutí bylo skvěle rozpracované.
k dílu nemám co bych... za poezii se dnes už může vydávat v podstatě cokoliv... a to nemluvím jen o písmáku.
Evženie Brambůrková
14. 10. 2022Prostě jen ta chvíle...
To jsou ty nezaměnitelné momenty, který někteří nedokážou pochopit.
Rem: decentní off. Díky tobě se mi připomnělo, vybavilo. Libo-li poslech?
Yasmina Reza: Muž otevřený náhodám
blacksabbath
14. 10. 2022a dál?....až příště:-)))
... a jestlipak v metru vytáhla z tašky knížku nebo časopis a četla ? :-)))
V Liberálu jsem tedy zhodou náhod před chvílí byl, ale tedy sám :-) a hezký den přeji Prosecký
A jak to bylo dál? Nabídl jsi jí nějaké svoje dílo? Rozzářila se? Vrátili jste se na Vltavskou? Zašli do kavárny Liberál? ....