Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAmerický gospel
Autor
Adams
Americké Gospely - Morgan State University Choir
2002 Powerful Spirit Tour
22. 06. 2002, od 19:00 Zlín
Velké kino Zlín
Morgan State University Choir je jeden z nejlepších gospelových souborů Ameriky .
Smíšený pěvecký soubor z Morganovy státní univerzity města Baltimore v USA vystoupí se svým koncertem evropské a afro-americké duchovní a chrámové hudby, neboli gospelem, ve Velkém kině ve Zlíně.
Sbor Morganovy Státní university, který je jedním z nejprestižnějších amerických univerzitních sborových těles, existuje již 30 let. Sbor samotný tvoří 75 zpěváků a zpěvaček a doprovází jej pět hudebníků.
Pod vedením uměleckého ředitele a sbormistra Dr. Nathana M. Cartera má repertoár sboru široký záběr: Od klasické evropské duchovní hudby, přes afroamerickou tradiční duchovní hudbu - spirituál a gospel, až po přesahy této tradice do současné hudby populární a jazzové. Sbor je mimo své umělecké kvality uznáván i pro důraz, který klade na uchování etnického duchovního dědictví.
Morgan State University Choir pravidelně vyjíždí na mezinárodní turné a vystupuje s nejlepšími americkými a evropskými symfonickými orchestry. Součástí jeho aktivit jsou i vystoupení v rozhlase a televizi. Mezi nejvýznamnější projekty patří například koncerty v Bílém domě, turné po Jihoafrické republice na žádost biskupa Desmonda tutu a vystoupení na počest Dr. Martina Luthera Kinga.
Ceny vstupenek:
1.-20.ř. - 220,-Kč
21.-29.řada - 200,-Kč