Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senávrat na exkurzní lokalitu III
Autor
Luzz
dlouhou dobu buduješ adaptační mechanismy
efektivně vynakládáš získané prostředky
náhle se však pravidla hry o přežití mění
původně výhodné vlastnosti
se stávají smrtelnými
jednoznačnou příčinu nenacházíš
vymýšlíš kataklyzmata
- a možná je tomu skutečně tak -
nepozorované bolidy
padají do nepozorovaných moří
jediným svědectvím zůstává
vrstevní sled rozlomený v čase
9 názorů
Tak co dneska probíráme? Vrstevní sled v čase, to už je sázka na jistotu. Třikrát a... no jo, jenomže tyhlety převraty. Poněkud vyvracejí mou bláhovou sentenci. V předloženém kousku připadne mi dramatizující efekt docílený tradičním užitím druhé persóny ještě o bolid účinnější než kdy jindy. Anebo si za to mohu tady a teď, nic nepozoruji, jen si svědčím.
Početla jsem si, přišlo k duhu, text musím určitě otestovat na vlastním materiálu ještě i za jiného rozlomení. Nebo zalomení?
ha, teď se mi to vrátilo. onehdy jsem omylem považovala jednoho svého čtenáře za umělou inteligenci (čímž bych se mu chtěla omluvit a zároveň mu poděkovat, i když teda nevím, jestli to tu ještě čte) - no a ty mi teď píšeš... tohle.
no AI nejsem. a jako vlastně nevim, jestli mám být tvou pochybností potěšena nebo uražena.
Nejsi umělá inteligence? Pokud ano, měl bych zájem o Tvoje výrobní číslo.
docela bezútěšný - na druhou stranu, až jednou získám nadhled ... :)) všechno má svůj čas.
Supr. Musela jsem číst dvakrát, bo tam není žádná úplně nejchytlavější mňamka ... nicméně tu chuť jsem našla. A třeba ještě přijdu:)