Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTD - bezpointální zimní příběh bez začátku s otevřeným koncem, který je vlastně uzavřený
Autor
supizmus
V batohu starý potrhaný spacák, jedna sada suchého oblečení až se spotí, aby měl do čeho se převléct, dva dny starý pecen chleba, který mu zadarmo dali v pekárně, několik konzerv, laciné víno, nůž a sirky. Kráčel rychlým krokem zasněženou lesní cestou vstříc novému životu, daleko od lidí - neuměl mezi nimi žít. Nerozuměl jejich světu. Bylo dvaadvacátý prosinec.
Za tmy došel na místo, kde si z dětství pamatoval velký, otevřený seník, který měl být jeho prvním nocležištěm. Unaven a zklamaný si sedl do sněhu a tupě koukal do tmy. Takhle usnul.
Probudilo ho nečekané světlo. V místnosti bylo příjemně teplo od kamen. V rohu stál střídmě nazdobený vánoční stromek. Přišli dva hrubí, neupravení muži, postavili před něj teplou polévku a čaj. Zachránili ho pytláci a zloději. V noci, když šli krást stromek a vybrat pasti ho našli a vzali k sobě do srubu. Nikdy se nic nezdá příliš špatné, těžké nebo smutné, když máte v obývacím pokoji vánoční stromeček.
8 názorů
Mi se líbí, jen bych vynechala ty zloděje. Od toho je slovo pytlák. Taky znám a mám ráda.
Dobří lidé nemusí být jen ti, kteří se tváří jako nejpoctivější.
blacksabbath
25. 12. 2022.......vzali ho k sobě do srubu...... postavili před něj teplou polévku a čaj.......šťastné Váoce!
Zloděje a pytláky nechovám v přílišné lásce, ale tady konečně udělali něco, za co si vztyčený prst zaslouží. Tedy myslím palec, ne ukazováček.
Aspoň něco ho potěšilo. :)
Myslím že ti hrubí a neupravní pytláci a zloději také nepatřili do jeho světa. I když klidně se mohlo stát, že by ho našel myslivec. Také chodí v tomto čase po lese.