Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhodnocení Tematického dne za prosinec a téma na 19.2. 2023
Autor
Próza_měsíce
|
12 názorů
tak tedy můj oblíbený citát : "Věříte na osud?
Osud je, když se objeví někdo, koho právě potřebujete."
je to z jednoho seriálu, kdo zná, pozná ;)
Dobře, dám to hned 1.2....
A nestálo by za to to dát jako nový článek? Kdoví, kolik lidí si to přečte coby doplněný měsíc starý text...
Próza_měsíce
06. 01. 2023Přidala jsem pro zájemce téma na ÚNOR - námět přišel od Jamardi, díky. I supizmu.
Posílejte další, aby bylo z čeho vybírat...
Dovolím si jeden citát od svého TOP spisovatele:
"Ale zůstává skutečností, že jsme pozváni, abychom úplně zapomenuli sama sebe, zahodili do větru svou strašlivou vážnost a připojili se ke všeobecnému tanci." (Thomas Merton - Nová semena kontemplace)
Jarmilo, díky za náměty - a pokud by byly konkrétnější od tebe či kohokoli jiného, budeme za ně rádi.
Ivi, děkuji za tabulku, pomohla!
Pište náměty, prosím, třeba kvalitní citáty nebo krátké úryvky z knih, aby se neopakovaly stále ty samé.
A díky, že se účastníte, je to takové prozaické pocvičení se:-).
Aru...třeba ty:-))))
no, úplně bych nepsal 9 autorů, spíše nicků.
- iví tak vidíš, tos to chtěla vynechat, kdo by pak byl na prvním místě? :D
Jo....přesně jak napsala Jarmila....je to soutěž, kdy to jednoho přiměje zamyslet se nad určitým tématem.....jestli je třeba pomocné ruky tak nabízím tu svoji
Ivi, gratuluji!
Děkuji za tuto pěknou soutěž. Nejde o to, že je to soutěž, ale že mě to přiměje zamyslet se nad určitým tématem. I když pokud zaujmu, samozřejmě mě to potěší. :)
Pokud hledáte další témata, co třeba citáty z Babičky? Mnoho lidí se shodlo, že jsou moudré, ale třeba se též mnozí dosud neodvážili dát najevo svůj nesouhlas.