Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKřižovatka
01. 03. 2000
0
0
928
Autor
Acynonyx
Podrážky bot
netrpělivě otírám o obrubník chodníku.
Utírám pot, tečící z mých vlasů.
Rudého panáčka střídá zelený a já vkračuji do silnice.
Jdu městem až přijdu ke křižovatce.
Oddechnu si jen krátce,
protože spěchám.
Rudého panáčka střídá zelený a já vkračuji do silnice.
Jdu dále až přijdu ke křižovatce.
V pořadí třetí.
Oddechnu si jen krátce,
Zeleného panáčka střídá rudý a já ...........
Miroslawek
12. 06. 2000
Somnambul mě dostal. Na přechodech pro chodce není oranžová.
Stydím se, ...nemluvte na mě.
Vís ze chodit pesky není moderní, ve vzduchu je budoucnost, přimaluj si křídla a lítej si, ještě není velký provoz... víš že spěchat není moderní, zastav se u každé křižovatky sedni na lafku a sleduj ty spěchající blázny... jo ale kdo má vstávat o hodinu dříf:-))))
Já moc ráda choditm pěšky. Skvělý. Proto je lépe choditi tam, kde nejsou křižovatky, auta, lidi... Jako u nás na konci světa.
B.Ezejmenij
02. 03. 2000
Proto se po ulicích toulávám až po půlnoci... všude blikají oranžově se usmívající sluníčka a já si můžu skákat po zebře tam a zase zpátky:o)
(*znám ten pocit spěchajících co poslouchají červenou a zelenou, a někdy je mi to k smíchu a někdy je mi z toho smutno...a někdy to nevnímám a to je nejhorší - vystihl si to velmi Velmi)
(*znám ten pocit spěchajících co poslouchají červenou a zelenou, a někdy je mi to k smíchu a někdy je mi z toho smutno...a někdy to nevnímám a to je nejhorší - vystihl si to velmi Velmi)