Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se9.8.2022
Autor
Benetka
Řekni mi co mám dělat?
Zamilovaný.
Beznadějně.
Zamilovaný.
OpaQuju se ale_
Moh´ bych bejt Tvůj táta.
Zatím z venku:
Otevřeným oknem_
Tiše šeptá noc......
Voní Marocká máta.
6 názorů
Karkade je fajn. Jenže když si čteš složení ovocných čajů tak je ibišek v každém prvním. Možná ne ten Súdánský ale stejně.
To ja mám ještě rád MATÉ. Při popíjení používám kalabasu a bombillu... ;)
Jednou jsem si tuarega dávala v čajovně. A jasně - není to pro každého. Marocká máta je hodně výrazná.
Jinak sladkobolné verše. ;)
Existuje čaj Le Touarég. Jedná se o zelený čaj právě s Marockou mátou. Když jsem ještě žil tak jsem jej kupoval. A tahle má bázeň asi vznikla když za mnou přišla ZLATOHNĚDÁ s otázkou zda mi chutná zelený čaj s mátou. A já Jí povídal o Tuarégovi a ona mi na druhý den přinesla krabičku HARI TEA právě s oněmi ingrediencemi. Asi Jí nechutnal neboť z deseti sáčku devět zbylo...
Marocká máta krásně voní. Pamatuji si ji z dětství.
Hezké verše a posledních pět řádků je ách ....
Zajímavá vlivná trojice. Alkohol by měl být přijímán s Mírou :)