Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skoro Haiku 10.9.2023

10. 09. 2023
3
6
146
Když se zadaří
Je hezky na srdci a
Na vše smějeme
 
Se, pocit klidu
Rozleze se myslí a
Pohoda všude
 
Bez stresu, řevu
Nástrah, záště a pastí
Dojdeš míru a
 
Poznáš, že ne vše
Je odsouzeno předem
K prohře, naopak
 
Bavme se. Koukejme
Kolem na tu pohodu
A važme si to.

6 názorů

Rhodesie
18. 09. 2023
Dát tip
Tohle je druhý Tvoje "SKORO HAIKU", který tady čtu.
 
Takže, když si propůjčím slova z Tvýho dílka, čtu to "bez stresu", věděl jsem, do čeho jdu a jsem natěšen na další... :)
 
Takže díky Ti
za zpříjemnění mého
dost na hovno dne...

Alenakar
12. 09. 2023
Dát tip

Karle,

mně tvé počínání nijak neirituje. Spousta lidí, kteří se naučí myslet v sedmnácti slabikách, si najednou myslí, že už umí bůhvíco a začnou psát jakési "haikové básně". Případů jako jsi ty tady už byly desítky. I já jsem se zpočátku chovala podobně, dnes ty své dávno smazané básničky ve formě 5 - 7 - 5 považuji za trapnou ztrátu času. Přeju ti, abys co nejdříve našel cestu ke skutečnému haiku a začal psát něco smysluplného.


Tož díky za názory dámy, mě prostě baví 5-7-5, které se snažím volně dodržovat. Chápu, že ortodoxní "haikusty" to musí iritovat, ale to je mi celkem jedno. karel


Janina6
11. 09. 2023
Dát tip

Já bych si tipla, že je to z jeho strany recese.


Alenakar
11. 09. 2023
Dát tip

Karle,

dala jsem si práci a přečetla všechna tvá tzv.  "haiku", která jsi tu zveřejnil, ale žádné opravdové haiku mezi nimi nebylo.  Možná bys měl nejprve pochopit, co to haiku vlastně je, třeba si o této kategorii něco přečíst. Tady na Písmáku se můžeš poučit u Pavla Martince ( = snake_01) nebo u Katky Soustružníkové (= Můra73).


Janina6
10. 09. 2023
Dát tip Al Jal Úd

Začíná mě bavit, jak rozsekáváš verše, aby se daly napasovat do haikuformiček. Takový verš "Se, pocit klidu", to je tak strašný, až skoro osvěžující :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru