Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo lásce
Autor
Marian67
křehká jak kvítek rozrazilu
když osudu se postaví
stále se ptám, kde bere sílu
když chce, i čas se zastaví
něžná jak kvítek sedmikrásky
když na zemi se rozzáří
jaký chtít další důkaz lásky
než její úsměv na tváři
bílá jak kvítek konvalinky
sladká, jablky vonící
jak pohlazení od maminky
hrozinky cítím... skořici
20 názorů
Taky to myslím a beru v dobrém, u tebe si to ani jinak neumím představit ;) Máš pravdu, že to má každý "v sobě", jestli se někam posune nebo jestli o to vůbec stojí... ale pobídka zvenčí může být dobrý spouštěč k tomu, zkusit něco nového. A to může být pro autora zajímavé, anebo taky ne a zůstane u toho svého "zavedeného"... ;) jen jsem tak sondovala.
Janino - taky jen tak uvažuju a pozoruju svět.. :)
jinak vše v dobrém
Dadi, o.k. Máme na to jiný názor. Myslím, že někdy člověk vyvine nějaké úsilí, když chce být lepší v oboru, který dělá. Nepřijde mi to jako přetvářka. Ale tvůrčí oblast je asi dost specefická, tam se nechci tvářit, že bych něco věděla s jistotou.
Janino, jenom ještě tohle, já si teda neumím říct - teď to budu psát, říkat to takhle, to se na písmáku líbí a teď k sobě budu náročná,....:)
ale moje osoba v tomhle je asi blbej příklad,,, prostě buď se člověk posunuje, přirozeně,, nebo ne..buď na to má, nebo nebo nemá...hlavně zůstávat vždy sám sebou a to zásadně, řekla bych
Dadadik, ještě k té otázce, byť nevím, kam míří - líbí se mi Čapkovo pojetí člověka coby "souhrnu mnoha možných osobností", záleží, která dostane prostor, šanci... takže jo, věřím, že člověk se může měnit a rozhodovat, na co se zaměří, za čím půjde... to přece není nic nového.
Mariane, jasně, to jsem jen tak zkusila nadhodit něco jako impuls k zamyšlení, nemám nejmenší právo ani chuť tě o něčem "přesvědčovat". Píšeš na zdejší poměry báječně.
Dadadik, nerozumím, proč se mě na to ptáš, možná nerozumíš ani ty mně, to se stává. Ale věřím, že ten, kterému to bylo určeno, to pochopil (i když nemusí souhlasit).
Janina6 nejde mi o oblíbenost, to jsi asi zjistila...vlastně si píšu jen tak pro sebe a že se to líbí i jiným, to je pro mě takový bonus
ale ano, každý bojuje s pokušením ;)
Janino jen reaguju - on člověk může být někým jiným, než je?
:)
No jo, no. To je věčné písmácké dilema: být k sobě náročný, nebo mi stačí být oblíbený? ;)
Dávám tip.
ale když dám jinou, tak nikdo ani neohrne nos, natož aby to četl ;)
lidi to chtěj ;)
Formu máš jako vždycky dobře zvládnutou, myšlenky dojemné a cituplné, myslím, že neurazíš žádného čtenáře. Přesto pořád čekám, kdy ti tohle přestane stačit a pustíš se dál... dál od bezpečných končin směrem k nečekanému, neučesanému, jenom tvému.