Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlues pro zlou holku
Autor
jeho tichá křídla
Za noci, do který zavoní čerstvá hlína
zalej mě slzama, co nasbíráš do láhve vína.
Přijď za mnou do sadu jen v noční košili,
zalej mě slzama... ještě, než zešílíš.
A když ti vykvetu, můžeš bejt moje milá
v krajině, která se tou nocí rozpůlila.
Naposled ve větvích pohlaď mě po tváři,
cigáro připal si Severní hvězdou... než půjdou hrobaři.
Za noci, do který zavoní čerstvá hlína
snad ještě zahoříš, i když už dohasínáš.
Rozčeš si vlasy, vypusť ty havrany,
vedle mě lůžko si rozestel... na listí shrabaný.
18 názorů
Ad "jedna osoba": Už jsem si zvykla, že jsme tu asi všichni nějakým způsobem švihlí... ;) ale katastrofa je, když se někdo zaměří na jednoho člověka a začne ho otravovat. Chápu, že radši uteče. Ale připadalo mi, že tenhle křídlatec je docela nad věcí... No, škoda, konečně tu byl někdo s pěknou vázanou poezií.
No jo, Písmák je takový Bermudský trojúhelník plný záhad. Přesně takhle tu už nějakou dobu funguje Slučí - smazala se, ale může dávat tipy, vkládat díla, nemůže psát komentáře a my nevidíme její autorskou stránku. Nějak to tu před časem vysvětlovala, že s tím experimentuje ;) Já to mazací tlačítko zkoušet nehodlám, ale asi funguje stejně polovičatě jako jiné zdejší "vymoženosti"...
Myslím, že je divný se smazat a přitom tu visí jeho texty. Ty zmizí kdy?
Já nevím, co tu chválil, nevím, jaký obdiv sklízel. Myslím, že ho odradila jedna osoba a myslím, že já jsem to nebyla ;)
Nevím, co je chytrého na tom se tu zaregistrovat, pochválit, jaká je tu kvalitní poezie, za svoje básně sklízet obdiv a zase se smazat. Co myslíš, že ho odradilo?
Janino, komentáře - ty delší najdeš ještě v kritikách.
Ani se nedivím, že tiše odlétl. Byl dost chytrej ;)
Zpívám si v podstatě od prvního řádku. Text je chytlavý, má náboj, atmosféru - pěkně plyne.