Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivot v kontejneru
Autor
Jinys
Několik jízd autem s přívěsným vozíkem do sběrného dvora. A druhý den zbytek odvezen malým nákladním autem.
Pár hodin práce a po životě Olinky, moji vrstevnice, je uklizeno.
Něco málo bude žít dál, ale většina věcí zemřela společně s majitelkou.
V pozdní dospělosti se o to snažím již dlouho a možná se mi to vždy úplně nepovede. Nicméně, věci nepotřebné ze svých životů je potřeba včas vyhodit!
Času je málo.
12 názorů
Zeanddrich E.
Také jsem "krámař".
Těžko vyhazuji cokoliv, co ještě slouží, fyzicky nebo i jinak...
:-)
Zeanddrich E.
před 11 měsíciJj... .
(Jsem narozen v Býku, a právě Býci se prý nejvíce ze všech v tomto světě realizují skrzevá hmotu....; tedy hmotné věci jsou moje velmi těžké téma; ... :) ).
A taky to nejde stylem - tak a teď toto vyhodím.. je to proces a dost se děje trochu mimo naše chtění a usilování
dadadik
Nikoliv, to bývá to nejtěžší.
Vyhodit z hlavy "věci", které již neslouží ale jen překáží, bolí a tíží...
A taky poznat, které jsou které.
Co se toho včasného vyhazování týká, neměl jsem na mysli jen věci na které si je možné sáhnout.
:-)
Přesně. Snažím se mít co nejmíň předmětů, ale i tak jich mám pořád až příliš....