Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezčasí

01. 12. 2023
1
8
171

Která verze mne samého platí? Točím se jak hrnčířský kruh. Sféry duše dýchají kyslík z lahví. Nekladu si otázky, žiji jako dítě ze dne na den. Perly po kapsách: Dávno poztrácené slzy. Přitom vznáším se jak mlžný opar nad lesem. Moje mysl v bezčasí si koupe vlasy. Lumíci spí a na poušti písek sypký. Čekám, až se spustí zdi padacích mostů. Pak se vydám k horizontu, kde leží jezero. Voda pro zkamenělé rty.


8 názorů

Díky, lawederr, zkusím... Lubor.


Janina6
před rokem
Dát tip

Jen kdyby to snad někdo špatně pochopil - tohle neměla být "kritika", ale upozornění. Je mi jasné, že dát stejné dílo znovu po měsíci není záměr. A jinak si sem chodím číst některé texty mnohokrát, ráda, jsou kouzelné.


Lubor Vyskoč
před rokem
Dát tip Janina6

Díky moc za názory. Mám Alzheimera, tak jsem asi zapomněl, že to tu už bylo. Asi by to chtělo ještě probrat... Lubor.


Janina6
před rokem
Dát tip

Lubore, máš to tu podruhé. První jsi vložil na začátku listopadu. Bylo mi to povědomé kvůli té poušti...


... voda zkamení rty (jsem četla :)

Hele, mám to tak napůl. Některý místa jsou pro mě skvělý

... sféry duše dýchají kyslík z lahví, moje mysl v bezčasí si koupe vlasy ... a od lumíků už skoro všechno :)

Ale nesedí mi to jako celek, přijde mi to docpané slámovejma slovama - aby toho bylo víc, třeba :) nevím. Být tebou se k tomu za čas vrátím. Škoda vylít dítě i s lavórkem.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru