Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRytíř pohárů-Taroty
17. 06. 2002
3
0
2751
Autor
Jeanne
Rytíř pohárů
Křídla ducha pozvedají city,
vynáší je do vyšších sfér.
Porazil páva v duši
odhodil sobectví a ješitnost,
rozvíjí svou vnitřní krásu,
překonal i marnivost.
V ruce pohár s rakem zlatým
napřaženým slunci vstříc,
hledač pravdy v bahně falše
romantikou protkal svět..
Srdce v ideálech plane,
touží poznat čistý cit,
je připraven přijmout lásku,
o tu svou se rozdělit.
Zajímavé, to že se jedná o už použité téma se mi zdá jen dobře, protože tarot si každý vysvětluje jinak a mě se líbí poslouchat (nebo číst) výklad ostatních :)
Me se to libi, podivas se na obrazek (at uz je na cemkoliv) a napises co Te pri tom pohledu napadne. Co se tyka toho, ze to nema formu, za prve kdyz dame umeni pravidla spolu s nimi dostane okovy, za druhe co je to forma??? A do tretice takovehle "evokace" nemuzou mit nejaky rad, nebo formu, je na nich krasna jejich neuporadanost a zdanlive nedavani smyslu, na ktery clovek prijde az po podrobnejsim prostudovani.Myslim, ze takovehle dilko, je oknem do dusicky.Idealisticke??? Ano, samozreme, ale ta karta tak pusobi, ne??? Nehlede na to, ze v tom nasem svete idealizmus potrebujeme. Nas svet je totiz dost casto sedivy. Bila, nebo cerna obe dokazou svym zpusobem cloveka posilit. Ale sediva, ta vzdycky ubiji. Moc hezke. TIPanec ;o)))
Beru, že to nemá formu..Inu, každá se nepovede, ale je to pouze výklad, tedy jak jsem jej pochopila jedné tarotové karty.To není o člověku.Jinak díky moc
Taroty jsou specifikou samy o soby... A toto dílko je další z mnohých - kvalitou nepředčí některá již napsaná, ale má to hloubku a smysl..... *)
formu to teda nemá žádnou :o( a ta myšlenka.. no, ta už je asi taky dost otřepaná
jeanne, kedy budes pisat o niecom novom??? uz sa neviem dockat.
ale aj tato sa mi paci!!