Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTolerance
Autor
Al Jal Úd
Tolerance poezie
k zadní brance se plazí jako zmije
Nebojte, nekouše
a nezabije!
Tolerujme poezii
hru se slovy
klubko zmijí
co navnadí
co se svíjí
z hlavy kutálí!
Vydržte to
aspoň chvíli
hloubš a blíž
nebo z povzdálí!
13 názorů
Zeanddrich E.
před 10 měsíciNevím přesně proč jsem si tu u Tebe teď vzpomněl na poezii v *brněnském veřejném prostoru :) (v jiném moravsko - českém městě jsem něco podobného neviděl, nezažil ... :) )
*svého času jsem ji fotil, a měl jsem docela slušnou sbírečku :); možná bych na Písmák mohl něco na ukázku pověsit, pokud to ještě najdu... :)
Děkuji za Vaše komentáře, pobavily
Napsal jsem ji k příležitosti básnického, hudebního večera s výstavou obrazů, který jsem uváděl, jako každý rok, v rámci Dnů poezie v naší slánské knihovně V. Štěcha právě pod tímto názvem: Tolerujme poezii!
dada,
ironie rozhodně neškodí a proto je dnes známější spíš ironik a bavič Shakespeare než slovutný a krásný Góngora.
Ale trochu ironie a nadhledu neškodí, ne?
Člověk by měl být poezií nadšen, omámen, fascinován a očarován. Pokud se ji snaží jen "vydržet", měl by si rychle zvolit jinou "zálibu".
Já píšu o poezii prakticky pořád a taky ráda píšu o psaní.
Psaní o psaní je psaní.