Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěkteré věci snad jedině/ zažít se dají/ v české kotlině (( dva obrázky; 01.))
Autor
Zeanddrich E.
Dva obrázky ze souboru Některé věci snad jedině/ zažít se dají/ v české kotlině (( 01.))
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
9 názorů
Romane, to nemá chybu, a zaujala mě i slovenská verze v komentáři, Tip
Zeanddrich E.
před 4 měsíci
- No ale některé mé příspěvky, Klárko, prostě zde nenajdu jakkoliv :); - třeba z doby covidové, kdy jsem zde podruhé začínal... .
Zeanddrich E.
před 10 měsíci... .
(ještě poznámka: Praotec Čech měl údajně bratra Lecha - a ten by měl být praotcem Poláků, ne Slováků... :) )
Zeanddrich E.
před 10 měsíci
Lído, děkuji za názor... :); nebyl jsem si ale jist příapdnou slovenskou reakcí...
((Ke druhému obrázku byla ještě druhá verze popisku:
94. a: :
Praotče Čechu, pokud slezeme z Řípu, a půjdeme ještě dále na západ, ..., dostaneme se sice o něco blíže k moři, ..., ale zase hrozí, že se tím příliš odcizíme bratrům Slovákům, kteří váhajícně zůstali sedět už více na východě, ..., vzadu za námi, za tou řekou jménem Váh !
))
Ty česká kotlino. Co s těmi obrázky zde ? Chceš snad naznačit, že otevírám Dikobraz ?