Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRáda a s úsměvem na tváři něco milému uvaří
Autor
Nami 99
"Zase jsem od rána pilná byla,
zkus hádat co jsem ti uvařila."
"Moc těžká otázka, moje milá.
Často to bývá docela síla.
Ani po jídle nesvedu
říct co to bylo k obědu."
10 názorů
Když máš navařeno už
jsi opravdu šťastný muž.
Já jsem řekl "uvař ženo"
a do teď mám zavařeno.
Ani jídlo, ani sex
asi z ní udělám ex.
Tak to já otevřu dveře, když přijdu domů, ucítím, poznám a těším se.
Asi jsem šťastný muž... :)
to niekedy neviem ani ja... premýšľam, čo som kedysi deťom varila, piekla, že prežili, vyrástli a stále sa vracajú... som nervózna, či to, čo uvarím, sa dá aj zjesť...čím viac sa snažím, tým som menej spokojná...ale sú jedlá, ktoré sa vydaria, súvisia hlavne s Vianocami, na žiadosť ich robievam aj počas roka a tie si kážu aj zabaliť ... pre mňa samotnú sa mi variť nechce vôbec...
Bílým manželům se narodil malý černoušek. A muž to hned ženě vyčetl : "Ty dokážeš připálit úplně všechno!"
„Copak to je, teď se ukaž.“
Tipů proved skoro stovku,
od svíčkové po koprovku.
„Samý omyl, čéče, tu máš,
dělala jsem přece guláš.“
novomanželka: miláčku, chceš to raději studené nebo spálené?
I takové kuchařky jsou :-)
Obdivujem ľudí, čo si fotia jedlá v reštauráciach a doma. Možno je to spôsob, ako sa dopátrať k tomu, čo to predtým bolo.
Moja pratetička na otázku čo varíš a na moju nasledujúcu odpoveď vždy reagovala rovnako: " To nemôže byť dobré!"
Mimochodom toto dobré je!