Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po stopách civilizace

03. 02. 2024
1
9
151
Autor
Norsko 1

 

 

Po stopách civilizace

 

Představte si to  Bezmocný a nahý člověk

musel být přece od prvopočátku

oděn a ozbrojen

Kolem rohy kopyta a ráj šelem

Opravdu nechápu

z jakých to tvorů

jsme se mohli tak krásně vyvinout

 

 

 


9 názorů

Aru
před 9 měsíci
Dát tip

to neví nikdo


Alenakar
před 9 měsíci
Dát tip

Norsko, Litartsi,

už dlouho jsem se tak nezasmála. Nechce ty svoje dialogy uveřejňovat na pokračování v nějakém časopise?


Litarts
před 10 měsíci
Dát tip

Vždyť jsem jen člověk, který ale nehledá cestu z naší matičky Země. Zde kolébka má i hrob můj. 


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Celej život se snažím o derobotizaci, a ty robotizuješ. Svými verši, celou planetu 


Litarts
před 10 měsíci
Dát tip

Ano, jedná se o robotizaci člověka. A co živý člověk? Ten hledá únik ze Země, aby se mohl robotizovat zase na jiné planetě.


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Jinak řečeno, další blbec na obzoru. Už teď jsou jich temné zástupy


Litarts
před 10 měsíci
Dát tip

Ty jeho mutace pokračují dál, teď už dokonce vymýšlí i umělého, elektronického člověka, taková je jeho duševní nemoc. A ten e-člověk ho má prý vyléčit, zastoupit či nahradit! 


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Takovej bič boží. Ale na koho ? Na tu nevinnou němou tvář ?


Litarts
před 10 měsíci
Dát tip

Norsko1,

vyvinuli jsme se prý z jakési šimpanzí větve genetickou mutací. Zatímco šimpanz byl rozumnější a dál se již příliš nevyvíjel, ta jeho mutující deformace mutovala dál, až se zmontovala do podoby člověka. A ten se pak začal odívat i do plechu a stále zbrojil i proti sobě, až se vyzbrojil natolik, že dnes už může vyhubit dokonce veškerý život na zemi, včetně sebe. Za to může ta přírodní šimpanzí odchylka a člověk se teď přírodě za to mstí. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru