Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČlověku (někde jinde) až z interakcí jejich někdy trne - Hoši vlajkonoši, a Policie městská a státní u nás v Brně... ((fotografie)).
Autor
Zeanddrich E.
Člověku (někde jinde) až z interakcí jejich někdy trne - Hoši vlajkonoši, a Policie městská a státní u nás v Brně... ((fotografie)).
- U nás v Brně je prostě spousta věcí, které jinde - bez důvodu? - hrotí (věcí zdánlivě jdoucích proti sobě, proti...), docela na pohodu... .
- (( ....)).
... .
Prostě Brno.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
8 názorů
stana.lebloch
před 9 měsíciPolicajti s bílýma rukavičkama - no jó, Brno
stana.lebloch
před 9 měsíciTen policajt vlevo má ksicht jako z americkýho filmu
Zeanddrich E.
před 9 měsíci- Andreo, zvířátka se mne (většinou) nebojí :); je ale pravda, že mně by se fotograf blízko přede mnou také moc nelíbil... .
- Co se týče jednorožce...; - u nás v Brně je jich prý docela hodně, ale já je raději moc nekomentuji... .
Romane, co mne nejvíc zaujalo - jednak vyděšený výraz koníka (levý v zápřahu), evidentně šokovaný z fotografa, a potom červené oči jednorožce. Co asi provádí po nocích?
Zeanddrich E.
před 9 měsíciČlověku (někde jinde) až z interakcí jejich někdy trne - Hoši vlajkonoši, a Policie městská a státní u nás v Brně... ((fotografie)).
- U nás v Brně je prostě spousta věcí, které jinde - bez důvodu? - hrotí (zdánlivě jdoucích proti sobě, proti...), docela na pohodu... :).
Zeanddrich E.
před 9 měsíci... .
((Pšt; - nechtěl bych to zakřiknout - ale dneska jsem nahrál více jak 2-3 fotky na jeden můj příspěvek....!))