Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokroutky 57
Autor
Kočkodan
Jezevčík dával bez oddechu všem tlapku. Byl to neúnavný pacant.
Neměl na Aljašce při setkání se šelmou žádnou šanci na přežití – narazil na obávaného medvěda hryzzlyho.
Ukázalo se, že je nová sousedka asi fakt kráva. Někdo ji viděl, že si pouští do bytu podojního obchodníka.
Smrtka začala vypravovat anekdoty. Byly v drtivé většině kosylaté.
Oba snoubenci patřili k milovníkům přírody a měli svatební obřad na lesní mýtině. Na závěr si vyměnili srubní prstýnky.
V hospodě byl mezi abstinenty jako jednoloký králem.
Když tragicky zahynul dlouholetý pracovník mlékárny, zachoval se podnik k pozůstalé manželce moc hezky a každý měsíc jí posílá vdovčí sýr.
Chodil do nočních podniků od pondělí do neděle, takže není příliš divu, že brzy onemocněl barděnkami.
Ženy v domově pro seniory si velmi oblíbily hru na lepou bábu.
12 názorů
APodezDívka
před 9 měsíciNEMĚLL na Aljašce máš dvě L.
Jinak jsi mě opět pobavil takže píši za 1*! ;)
Opět jsem vyšel vstříc radě či doporučení mé neúnavné našeptávačky slušnosti, která prostě tvrdošíjně chtěla, abych vám za poddílkové komentáře (jako obvykle i s nepřehlédnutelnou humornou složkou) poděkoval. Bez relevantního cukání tak právě dělám.
Evženie Brambůrková
před 9 měsíciMoc pěkné a pro mne vede jezevčíkk :-)))
Aby nezapomínala na pravidelnou modlitbu, věšela si na krk řetízek s kuličkami a křížkem. Řetízek byl však dost krátký. Proto ji dost škrtil, ten její zúženec.
Supeeer - barděnky - vdovčí sýr a hryzzly jsou nej.
Ta souedka byla opravdu kráva. Nosila čepec, měla bachor a knihu a manželovi často říkala "slez".
Na provedení kolonoskopie byly příznivé klyzmatické podmínky.