Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSonet pro Sarken
06. 03. 2000
1
0
2226
Autor
Merle
Podivná holka se prochází po parku
(na čele hvězdička, zltá - však malá)
šatečky s vlečkou a půl lokte rozparku...
Skutečná princezna! Kde se tu vzala?
Ze zlata vlasy a rozvázán střevíček.
V ruce tři oříšky, dózičku soli,
a nejspíš pro sichr i hrachu pytlíček
Přesto se zdálo, že ji cosi bolí...
Svým luzným zjevem jsem ji asi omámil,
když jsem z ní jeden z těch oříšků vymámil.
No a co? Je tu snad někdo z vás svatý?
Svět se mi před zraky pomalu rozplývá...
Tahleta smrt byla obzvláště ošklivá.
Ze vnitřku roztrhán zlatými šaty...
Ty ses s těma sonetama nějak rozjel. Pro mě už to částečně ztrácí kouzlo, protože toho čtu najednou nějak moc. Samozřejmě ti můžu vždycky pochválit formu atd., ale obsahy jsou si dost podobný, v určitým blíže nespecifikovatelným smyslu.
*Sonet pro Sarken: NAA-hele, to pak z Tebe na pitevně tahali z kousků látky sešitý záclony, ne? no, přispěls tím k oživení areálu patologoie...
m.
A pak, že nejseš masochista.
Žádnou rozumnou kritiku ze mě nevzrazíš(jako obvykle), naprosto uchvácena se svíjím smíchy
nááááádhera.
Miroslawek
09. 03. 2000Bára Braun
06. 03. 2000
:o))) tak tato smrt byla opravdu obzvlášť... no nic... je to hezkýýýýýý!!!
bebitka blond
06. 03. 2000
Mmmmm... víš, nechcu nějak moc rejpat, ale možná by tomu prospělo takovýto klasický "uležení".. nechat nějakej čas bejt a pak se k tomu vrátit a znova se nad tím zamyslet a případně trošku vyspravit.. Já k tomu můžu říct jenom "docela dobrý"... Ale já vim, já vim, že "Šári" by ti asi neodpustila, kdybys to sem neplácnul hnedka.. jo jo, ty to nemáš lehké.. máš to velice těžké.. ;-)))