Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČeská abeceda
Autor
Benetka
Žárlím
Zoufám
Ýýý!
Yperit
Xmrti
Wim
Vůl
Ůůů!
Úplně
Ťava
Tiše
Smutně
Šuká
Ukrutně
Říčný
Rek
Qantum
Polibků
Ó!
Opossum
Ňuňu
No
Miri
Láska
Krutá
Jako
Íáček
I
Chrt
Hovno
Gustava
Frištenského
Ě
Ééé_
Evidentně
Ď(ík)
Docela
Čočka
Celkem
Brutálně
Áno!
A?
13 názorů
Zeanddrich E.
před 8 měsíciJo, je to nápadité... .
(Také mne těší, že pod ,,E" máš součást mého zdejšího kryptojména... :) )
Odpověď pro všechny a zároveň pro každého zvlášť:
DĚKUJI!
Za vši... Ééé teda za vše.
Ale... Jen a pouze se snažím rozplést zašmodrchané nitky svého života. A - nejde to nejde to nejde to... A čas letí kvapí pádí. Dnes na busové zastávce nabíral svého kolegu kterému je 21 (mému synovi je 20) a on mi řiká: Konečně pátek. A já kontroval: Už zase pátek! Kdo vnímá ten rozdíl?!
Je mi strašně moc smutno. Česká abeceda začíná ŽÁRLÍM. Psal jsem to tady jako komentář pod nějaké dílko že: Žárlím na Ni i když nikdy nebyla není a nebude má. Wim. Jsem hloupý svými úvahami. Zoufám - nevím kudy kam a čas letí jako splašení ptáci a čas se krátí...
Chtěl jsem Ji nenávidět. To namísto MILOVAT. Ale neumím to. Nenávidět. Psát pro Ni už... Nechci? Nemůžu? Ale můžu se z toho vypsat. Možná i vyspat. Nebo... Alespoň pokusit se.
Proto ty BLBŮSTKY.
Toš tak.
Česká abeceda vznikla cca za 5 minut. Tak jak to vytrysklo z vnútra tak to tady je. Ostatně jak jsem zjistil : Čím víc přemýšlíš nad tím jak to napsat tak tím víc je po tom hovno.
A spešl poděkování pro Norway: Ještě že to není víc písmen. Ještě že... ! :D
A až někdy potkám Phil tak_!
Naplácám Jí na zadek!
Prisám bohu prisám vačku!!!
Hezký večer Vám všem. :)
vidím tam mimimálně dvě poselství, jakože z chrta vyšlo hovno Gustava Frištenského :D
Tvůrčí psaní nemá mít meze... a takhle to má vypadat. Přesně to je to pravé ořechové... Parádní!
Přidávám svůj nedokonalý pokus:
Alík běží cíleně. Čivava dělá elegantní, fantasticky graciézní hopy. Chechtotem invalidního jednonohého Karla Lebedy mává neurotičnost. Ovšem potom kvačí rychle směr šantán. Tam ťulpas umanutě vysedává. X, y – zero. Žabařím...
Ó, ty naše Popelko, kde máš střevííček, umouněnou, holoubky a hrách?
abeceda
vlastně b obráceně je d takže až na c je to slovo z obou stran stejné :) ......a že sis vyhrál :))
Víc se vyždímat nedalo.