Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebez názvu
Autor
dadadik
stýská se mi po tom
co bylo před léty
před rokem
před týdnem
po tom co bylo včera
před hodinou
10 názorů
hm, ono nové to staré zase nahradí, ale trocha nostalgie po odešlém dělá duši dobře :)
sú veci, za ktorými mi naozaj nie je ľúto. A aj tie sa dajú vybehať. Zavreté hranice, strieľanie do ľudí, prvomájové pochody, zjazdy, toaletný papier na reťazi....
Krátce jsem uvažoval o tom, že ke tvému dílku bez názvu napíšu komentář bez písmen a znaků, ale to semi pak zdálo být přece jen příliš extravagantní či revoluční. Mým vroucím přání je, aby se ti po tomto mém textu nejpozději za hodinu a čtvrt natolik zastesklo, že si ho znovu vyhledáš a opětovně se zrakově a duchovně polaskáš s každou jeho bukvou. I s následujícím emotikonem - ;-)
.... Nore neuč orla lítat :)
a pak - on ten stesk je takovej příjemnej, taky :)
... .
(Neboj; vše zůstalo zapsáno alespoň v Akáše, všeobecné kronice lidstva - a z§stane to tam snad alespoň do doby, co planeta Země bude planetou Zemí... :) )