Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivot máš
Autor
Pěna
Život máš
Život máš
a za okny sníh líbá zem.
Život máš,
když knížku zavíráš
a další četla bys ráda
a jinou podruhé otvírala
jako poprvé
a zase vzpomínala na verše,
pro něž jsi dýchat zapomněla.
A stalo se tak večer k ránu,
když přišel probudit tě
spánek,
co právě procital,
a jako muž,
jenž znal Ortena,
jenž tě znal,
jenž tě správně znal,
a v krásné bezmoci tě těsně s něhou
tiše
objímal.
(Za jakýkoli názor předem děkuji, budu za něj ráda!)
7 názorů
Nevím, asi jsem to už tolikrát četla a mám tam ty áčka tak zažitá, že mi to bez nich nezní moc dobře...
Možná před tím ,,A stalo'' by se odstranit dalo, ale jinak si je tam raději ponechám:)
Ale děkuji za názory, vážím si jich.
Jejda poprvé jsem to vůbec nevnímala ,ale ty ačka tam jsou pro mne zbytečná, tedy asi soudim podle sebe,když něco napíši tak se k tomu později vrátím a většinou najdu něco co mi připadne navíc.Ale i tak je ta báseň krásná já básním moc nerozumím rozhoduji se jen citem :-)
Máš tam pár opravdu kouzelných momentů.
...
další četla bys ráda
a jinou podruhé otvírala
jako poprvé ...
...
A stalo se tak večer k ránu,
když přišel probudit tě
spánek,
co právě procital ...
tady mě to fakt bavilo. Možná bych se zamyslela nad tou smečkou Áček, jestli jsou všechna účelná - nevím. Jestli je v nich nějaký záměr, máš je mít :)
Jemná plynoucí neodvratnost...Takhle ji vnímám a líbí se mi. Díky...
Přijde mi to velmi něžné, muž vstupuje básní i tělem a žena uklidila prostor v sobě, aniž on to tuší, aby měl kam vstoupit. Duše se dozmítají ve stejném rytmu, je to atmosférou velmi útěšné a nevyhnutelné a zároveň plné naděje. Zvláštně poetickoprozaické čtení. Díky.