Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMožnosti
21. 06. 2002
2
0
2393
Autor
Gorgona
PROČ SI JEN NEUMÍM VYBRAT?!
Tu zelenou sukni nebo žluté kalhoty?
Jenže ... to bych si musela vyprat!
VYBERU SI TO TŘETÍ!!
no .. já chodím nejraději v bílým ..
ale já su TAKOVÝ prase, že jakmile to vemu na sebe,
taxem zasviněnej... a ani nevím vod čeho ..
čerstvě vypraný bílý gatě, sundám je ze šňůry,
oblíknu si je a odněkud z dálky přiletí osum černejch,
dva fialový, tři oranžový a šest hnědejch fleků
a usadí se mi na těch čistě bílejch gatích...
a než si dopnu knoflík, tak je můžu zase narvat do pračky..
no je todle spravedlivý?
:-)) jáuim, že to nejni o tom :-)
chechééé... dybys mi viděla dneska... oranž zvonáče, tu "naší" žlutou košilelu, "tamty" zelený sun-brejlky a na krku šechny hippísácký korálky, kerý jsem doma našla... :)) jo a na ty svý žlutý gaťky buď vopatrná, jsou kouselný :)))
Cyn - jasně prát jen zlehka, abych nezlámala kytičky a nepozabíjela broučky:)))
Teda Cyndi z Tebe se stává zešňupanej hipík:)))))))))
Bojim bojim - nakonec budeš ještě horší jak já:))))))))))))
Dík:)
Znám osobu, která má na několik tejdnů dopředu vždycky připravený oblečení na ramínkách, vysvětlovala mi, že jeden tejden je třeba "přírodní", že tam má svoje KOMBINACE hnědý a zelený atd., další týden třeba sportovní :-) atd. Netušila jsem vůbec, že tohle provozuje, ale byla jsem u toho, když si koupila sukni, a řekla jsem To si ji hned zejtra vezmeš, viď - a ona se na mě podívala s takovým úžasem a povídala: No tak asi za tři tejdny, je béžová, to budu mít přírodní tejden... Pak mi vysvětlovala, že to přece nejde, ŽÍT V TAKOVÝ NEJISTOTE - nemít to pochystaný... :-))) Pak z ní vypadlo, že si myslela, že to tak mají všichni, ohromně jsem ji překvapila (a asi mě má od tý doby za pěkný prase! :-))))
Podotýkám, že tý holce je asi 23 a vypadá docela normálně, že by se jí člověk normálně na ulici nebál... :-)
Lidi jsou TAK divní... :-)))))
* * * make colors, not war! * * *
Náhodou... mít takhle vychystaný hadry nejni špatnej nápad. Asi do teho taky pudu. :)))
Mně se to nelíbí - chystat si hadry předem:) Třeba dneskla budu mít strašnou chuť si vzít zejtra sukni. A zejtra si stejně vezmu kalhoty:)
Krom toho - ta blbůstka v podstatě ani není o hadrech - je o všem:))
Já bych si nemohla nic chystat - mně by to prostě nevyšlo. Onehdá jsme byli na obědě v jedný hospě a já si vybírala mezi nějakým steakem a rybou. Do poslední chvíle jsem byla přesvědčená, že si dám rybu, a i když přišla číšnice a ptala se co si dám, tak když jsem se nadechovala na odpoveď, chystala jsem se říct rybu a vypadlo ze mě, že chci ten steak - taková já jsem zase divná:)))
Alenojo, dyk já taky poznala, že hadříky jsou až na dalším místě, né? Šak to mám na tanieri každý ráno... a o oblíkání to vůůůbec nejni. Nerozhodnost mi ničí... až mi zničí.
checht
No na ty hadry jsem upozornila jen proto, že jsem chtěla uvést ten příklad s jídlem:))) Aby to nevypadalo blbě:) Jinak si o vás samozřejmě nemyslím, že jste tak blbý, že byste to nepochopili:))))))))))))))
hale Gorgí, mi se to stává běžně... jsem rozhodnutá dát si třebas sodofku a pak zčistývody na servírku vybafnu "ouzo"... :))) a gdyby šlo jen o oblast jídlování a fintění se... ale ty ostatní jsou ještě schízoinější... :))
Gorgono, s tim jídlem to mám taky!!! Já mám vůbec ty rozhodovací schopnosti totálně na nule a největší prdel je, když jdu výjimečně (mně to neskutečně traumatizuje) do nějakýho obchoďáku a mám si sama vybírat barvu na vlasy, voni tam maj takový ty katalogy, kde jsou kousíčky vobarvených vlasů, což je samo o sobe podivný, a jsou jich tam fakt stovky odstínů a já buď odejdu s prázdnýma rukama nebo s něčím, co by mě nikdy předtím vůbec nenapadlo chtít. Onehdá jsem si vzala s sebou svýho chlapíka, jenže on je narozenej ve Vahách, takže to má rozdaný nějak podobně - asi hodinu jsem tam pobíhala a ptala se ho, jestli si mám vzít spíš Černou třešeň nebo Třešňovou čerň (tam fakticky byla takováhle lstivost) a pak jsem viděla, jakou paniku a zoufalství jsem v něm vyvolala - a protože mi ho bylo líto, koupila jsem akorát JEMU kartáček na zuby - a barvu žádnou. :-))
Nin: no jooo, barvy na vlasy... :))) jdu si pro tiziánovou hennu a odcházím se superblondem... pokud nebloudím mezi regálama dodneška... :)))
CO KDYBYSME SLI NEKDY NAKUPOVAT SPOLU, TO BY BYLA ZABAVKA :-))) kdyby nas "takovych" byl plnej obchodak
Nin: moje švigra je nemlich to stejný.. prodavačky z ní musej křísit :))) určitě bysme někdy měly vyrazit spoločně :o)
jo, to nic neni, já jsem chvilinku sama prodávala hadry a to byl teprve hukot - když jsem měla někomu poradit, já mu to většinou úplně rozmluvila... ale tam jsem poznala, že mezi námi jsou i lidi, který jsou schopný jít do tý převlíkací kabinky vyzkoušet PENÉŽENKU, jestli jim ladí k pleti!!!! :-)