Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se„Ve mně lžička přilepená, neumytá; zaschlá pěna. (( Plus bonus: Fotky ze Zeanddrichova rodinného archívu opět ))
Autor
Zeanddrich E.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
(( Plus bonus: Ze Zeanddrichova rodinného archívu opět
)),
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
14 názorů
To je parádní práce do důchodu. Já si ji teď užívám, i když to všechno zmrzlo.
Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Karle, mívali jsme (jako rodina ve třech generacích) celkem za mého dětství - asi ve čtyřech lokalitách - kolem tisíce hlav, ...; dneska ovšem se již věnuji něčemu jinému, než vinohradu, apod. :) (na obživu jsou potřeba hektary; pro zábavu (a trochu burčáku, a možná i vína) stačí pár desítek hlav... :) )
stana.lebloch
před 6 měsíciA dobré fotografie tu tiež máš!
(Uvědomuji si, že k fotkám jsem asi mohl ještě připojit (a nepodlehnout přitom svému grafomanství :) ) i širší komentář:
Tak tedy - fotka 01 je ze dvora menší jihomoravské zemědělské usedlosti mých prarodičů a rodičů...; na vidlích držím opravdu hnůj :), který jsem chvilku předtím nabral v prasečím chlívku (byl jsem totiž chlapcem docela činorodým :), a chtěl jsem dělat všecko, jako dospělí... ) - a snad si to nenamlouvám, ale i na okamžik ,,cvaku" si vzpomínám... :) )
Ad fotka 02: zde jsem již o nějaký ten rok starší, takže na situaci si vzpomínám opravdu jistě :). - Je to foceno v našem vinohradu v trati Okolesy :), ..., a vedle mne stojí moje o dva roky mladší sestra Ludmila :) (nevím přesně proč, ale té se tahle fotka potom nějak moc nelíbila... :) ), V pozadí je vidět malá vinařská bouda, kterou tam nedávno postavil (i za mé asistence :) ) můj otec a děda (tátův otec); ... ).
- Tohleto je také od nás z JM kraje (čerstvý titulek z Novinek :) ) - a pak že se u nás v Brně nic neděje :): Sedm káčat spadlo v Brně do kanálu, bezradná kačena chodila kolem. Strážníci zveřejnili video ze záchranné akce... :).
Promiň, Dádo :) - to bylo něco jako technická odstávka; - už je to tam...! :)