Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O kouzelné ulici ((opět echt originál ze začátku 90.let...))

05. 06. 2024
9
12
184

 

 

 

 

 

O kouzelné ulici ((opět echt originál ze začátku 90.let...))

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


12 názorů

Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Děkuji, Jano :další... :)


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Moc pěkná a poetická miniatura. Asi každý máme nějaké to "kouzelné" zákoutí, místo, které je pro nás zvláštní a jedinečné...


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Místo, které se zdá být milé, může připomínat něco pěkného, co jsme prožili. Nebo jiné místo, které máme rádi. 


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Jano, děkuji za pochvalu, a přeji hezký den... :)


vesuvanka
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Krásně napsaná povídka vyvolává živý obraz mohutného kaštanu. Díky a Tip


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Pro ty, kteří nečetli další věci z této série, kde jsem to několikrát vysvětloval :):  ukázalo se až potom někdy snad na konci let devadesátých, že správným tvarem jména měl být  asi Jellymann :) (  tedy (středo)evropský tvárný (tvarující se) muž... :) :) )


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Karle, nevím, zda stará drobnůstka ( ještě navíc originál Consulka cca z roku 1990 -91 , tedy bez možnosti mého jakéhokoliv pozdějšího zásahu...  :) ) tohoto typu může zaujmout více lidí zde na Písmáku :); ale samozřejmě, potěšils mne, a souhlasím, nemám důvod nesouhlasit... :)

 

 


K3
před 3 měsíci
Dát tip

Ahoj, rád bych nominoval do PM. jestli souhlasíš...


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

Děkuji všem, co zavítali a četli; těm, co zanechali i nějakou tu stopu, potom zvláště... :)


K3
před 4 měsíci
Dát tip Alegna, Zajíc Březňák

Poetické. I já mám chvíle kdy je pro mě všechno kouzelné. Kouzlo spočívá v Jelymanových očích, a také v očích autora.


Al Jal Úd
před 4 měsíci
Dát tip Gora

Hezký napsané 

Po ránu mě potěšila tvá procházka kouzelnou ulicí s kaštanem, jírovcem 


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip Gora

 

Opět neupravená verze (pozná se to i podle toho, že jméno Jellymann - tedy v doslovném překladu Tvárný muž - je zde ještě v nesprávném, starém tvaru... :) ) 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru