Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

#KonceptY 6#

07. 06. 2024
5
6
139
Autor
Benetka

L.A.K.

7.6.2024

 

CHCI SE DÁT OSTŘÍHAT

NA IVETU

NECHÁM SE JEN

MALINKO PŘEJET

MAŠINKOU

 

 NAVZDORY TOMU ŽE

POTOM BUDE MÍT

TEN VLAK

PONĚKUD OPRÝSKANÝ

LAK

 

 

14.6.2024

Martino - co bys udělala kdybych byl pavouk? Zašlápla bys mě? Nebo...?

 

Každý večer Ti pišu SMS. Někdy moje bázně s Tebou a o Tobě. Někdy jen napíšu DOBROU NOC SLUNÍČKO! A KRÁSNÉ SNY... (MILUJI Tě dodávám už jen v duchu a pro sebe. Však co - stejně to víš že.) Nikdy neodpovíš. Jen jednou jsi mi pak druhý den řekla že jsem pro Tebe moc noční tvor. Tak to se musím smát!!! Já...?! Který je často tak utahaný že jde do hajan klidně i v 7 večer...?! Já jsem tedy noční pták?! Ale no tak.

Dnes jsi mi možná jen tak mimochodem sdělila že Tě bolí bříško. Já Tě po něm pohladil a zeptal se jak pak to? A Tys mi řekla: Snědla jsem předevčírem hamburgr s hranolkama. V devět večer.

Aha.

Tak první co mě napadlo bylo že už nejsi a nechceš být sama a Tvůj nový přítel Tě pozval na večeři. To je logický postup uvažování marně zamilovaného a pouze trpěného muže který prostě stojí na vedlejší koleji. Mýlím se? Mohl bych se Tě zeptat ale co z toho. Byla bys hloupá kdybys odmítala zájem kohokoli jiného nežli mne. A já jsem hloupý když si stále nalhávám že přeci jen snad mám malililinkatou šanci... Mám?

A teď musím držet dietu protože mám zánět žaludku dodala jsi. No a já chtěl celou situaci malinko s humorem odlehčit a málem řekl: Já zas mám zánět žaludu... Ale neřekl.

Odcházela jsi a stále si mlela svou: 

NESNÁŠÍM DIETY!!!

 

Dnes večer Ti nenapíšu.

 

SMSková  12.6.2024

AŽ ZEMRU

A NEBUDU

POTOM OPRAVDU UŽ NEBUDU?

TI PSÁT

JEN NEŘEKNU TI

AKORÁT

ŽE

MÁM

RÁD_

 

16.6.2024

Variace na Radovana V.

 

Noc přišla tiše

Aby pohladila

Nám dvěma spánky

 

Lehounce křížek na čelo

Pro souznění

Se skřivánky

 

Všechen ten čas

Je jen pohlazení vánku

Záchvěv Tvých řas


6 názorů

8hanka
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

Nebyť komentov myslela by som, ze ide o učes.. naivná duša som...tvoja poetika je krásna, plná lasky, trápenia a možno ešte štipky nadeje...


Benetka
před 5 měsíci
Dát tip

DOPLNĚNO.


Benetka
před 5 měsíci
Dát tip

Děkuji Josefko.

Taky jsem se jednou málem zabil nebavilo mě žít byl jsem hloupý. Dnes s odstupem vidím jaká by to byla kravina. Samozřejmě že Iveta byla pod větším tlakem. Není asi snadné ustát že jsem celebrita. Měl jsem ji rád od první chvíle kdy v TKM zazpívala poprvé. Byla krásná a já z ní byl paf...


Josephina
před 5 měsíci
Dát tip Benetka, stana.lebloch

přejet mašinkou není jen tak, vtipné * i když smutné ... 


Benetka
před 5 měsíci
Dát tip

Smutný to je. To se nebude přít. Ale je to prostě život. I v té smrti. Kruh. Had sám sebe požírá od ocasu...

Děkuji za ohlas.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru